חדשות מתפרצות

ח"כ שלח: "הסכסוך הישראלי-פלסטיני הוא תחרות של דיבורים"

מבזק חדשות

ח״כ עפר שלח, יו״ר סיעת "יש עתיד", התייחס לאירועי הימים האחרונים וכתב: ״כך נראה 'ניהול הסכסוך'. במשך יומיים בשבוע שעבר, עמדו שני המנהיגים של ישראל והרשות הפלסטינית באו״ם, פניהם לא אחד אל השני אלא כל אחד אל עמו והעמידו פנים שהסכסוך הישראלי-פלסטיני הוא תחרות של דיבורים. אצלנו שלוש רשתות הטלויזיה שידרו את דבריו של ראש הממשלה במשך ארבעים דקות רצוף, רק כי כולנו עצרנו נשימה לדעת איזה גימיק ישלוף הפעם".

"הנה האמת, כפי שיגיד לכם אותה כל קצין בכיר באוגדת אזור יהודה ושומרון ופיקוד המרכז: מזה כמעט עשור, מנגנוני הביטחון הפלסטינים מסייעים להצלת חיי ישראלים. בהוראה מפורשת של אבו מאזן, ומתוך תפיסתו את האינטרס הפלסטיני, הם מתואמים עם צה״ל והשב״כ, ועוזרים להצלחה המרשימה שלהם במניעת טרור. זה חיוני לנו, זה חיוני להם".

עוד כתב ח"כ שלח: "אבל אם זה כל מה שיש, אם אנשי האתמול ימשיכו לנאום או לשתוק כשפניהם את עמיהם וגבם אל העתיד, זה לא יחזיק מעמד. גל הטרור הנוכחי הוא 'טרור של יחידים' רק בכך שאינו מאורגן בהוראות מעזה ואינו מבוצע על ידי תאים ורשתות. הוא מבטא קריסה, כי את הסכסוך אי אפשר לנהל. ומי שחושב שאם אבו מאזן ילך והרשות תקרוס ונתניהו יפסיק להעמיד פנים שהוא באמת רוצה הסדר יהיה שקט, צה״ל יוריד את הכפפות והערבים יבינו כוח, שיביט טוב טוב בכותרות האדומות מדם של החדשות בחג העצוב הזה: ככה זה נראה״.

דנה סומברג 04/10/2015 10:31
שתפו: