חדשות מתפרצות

תושבי נשר יקבלו סדנה להגנה עצמית ללא עלות כספית

מבזק חדשות

סדנה להגנה עצמית להגברת תחושת הביטחון האישי. הסדנה פתוחה לתושבי העיר נשר והיא ללא עלות כספית. מדובר ביוזמה של רשת המתנ"סים נשר שנועדה להגביר את תחושת החוסן הקהילתי ולהקנות לציבור הרחב כלים להתמודד עם אירועי הימים האחרונים. במקביל השיטור העירוני ועיריית נשר יצאו בקריאה משותפת לתושבים להגיע ולהתנדב למשמר האזרחי.

לאור האירועים הביטחוניים, רשת המתנ"סים נשר, בעידודה ותמיכתה של העירייה, יקיימו סדנה ייחודית, להגנה עצמית, הפתוחה לקהל הרחב. זאת, במטרה להגביר את תחושת החוסן והביטחון האישי ולהקנות לתושבי העיר כלים להתגוננות במקרה של תקיפה. את הסדנה יעביר ניר לבשטיין, מאמן קרב מגן ישראלי.

מנהלת רשת המתנ"סים איה אנגל, מסרה כי הסדנה תתקיים ביום שלישי, 20.10.15, בין השעות 20:00-21:30, במבואה של היכל התרבות, ברחוב דרך השלום 26. הכניסה חופשית  וההשתתפות היא ללא עלות כספית. "בימים אלה, בהם הביטחון שלנו ושל ילדינו חשוב יותר מתמיד, אנו שומרים על החוסן הקהילתי ומזמינים את תושבי העיר לסדנה להגנה עצמית. בסדנה נלמד כיצד נכון לפעול בזמן אמת ונלמד שיטות להתגוננות פנים אל פנים בדגש על התמודדות מול סכין", ציינה אנגל.

יונתן הללי 18/10/2015 14:20
שתפו: