חדשות מתפרצות

מיקי לוי לנתניהו: "פעל למנוע מיס והוט להעלות מחירים"

מבזק חדשות

ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) פנה במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, המכהן גם כשר התקשורת ושר הכלכלה, בדרישה להתערב ולמנוע את כוונת חברות יס והוט להעלות מחירים, להדק את הרגולציה הממשלתית ולהכניס תחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל. במקביל הגיש ח"כ לוי הצעה לסדר בבקשה לדון במליאת הכנסת בדחיפות בעניין.

ח"כ מיקי לוי: "בזמן שחברות יס והוט משתינות מהמקפצה ושודדות את כספו של הצרכן, הממשלה והרגולציה הלכו לישון. דווקא בעת הזו אין שר תקשורת, רשות תקשורת או שר כלכלה שיתוו מדיניות ויפעלו בעניין. גם התקווה כי כניסתה של סלקום TV לשוק תהווה איום כלשהו על הדואופול לא מוכיחה את עצמה, איננה מכניסה תחרות ולא תוביל להורדת מחירים".

לוי הוסיף: "שר התקשורת והכלכלה נתניהו חייב להתערב הפעם ולמנוע את העלאת המחירים היקרים ממילא. שהרי הרווחיות של הוט ויס גם כך הינה מהגבוהות בעולם בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית. במקביל עליו לפעול על מנת להכניס תחרות אמיתית בשוק ולחייב את החברות להציע לצרכן חבילת ערוצים מרכזיים ורלוונטיים במחיר נמוך כפי שהובטח פעמים רבות בעבר. הגיע הזמן שמישהו יתעורר בממשלה העייפה הזו ויפסיק את השוד השערורייתי הזה של אזרחי המדינה".
 

אריק בנדר 17/11/2015 13:28
שתפו: