חדשות מתפרצות

ח"כ ליברמן: "מי שמאפשר לזועבי להיות ח"כית, שלא יופתע לקבל יריות בדיזנגוף״

מבזק חדשות

יו״ר מפלגת ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן, התארח הבוקר בשבתרבות בנתניה והתייחס להצעת חוק שנועדה למנוע מח"כ חנין זועבי וג'מאל זחאלקה להתמודד לכנסת ונפסלה: ״הגשנו הצעת חוק שהיתה מונעת מחנין זועבי וג׳מאל זחאלקה מלהתמודד לכנסת והקואליציה בראשות נתניהו הפילה את זה. מי שמפיל הצעת חוק כזו ומאפשר לזועבי להיות חברת כנסת שלא יופתע שהוא מקבל יריות בדיזנגוף מנשאת מלחם״.

בנוסף הוא מתח ביקורת על הסדר הטיעון שגובש עם חנין זועבי במסגרתו היא תואשם בהעלבת עובד ציבור ואמר כי ״ההחלטה להגיש כתב אישום בסעיף הזה היא דבר עלוב. מה שזועבי עשתה זה איומים מפורשים על שוטרים בעת מילוי תפקידם והסלחנות כלפיה היא בלתי מובנת״.

ח״כ ליברמן התייחס לתחקיר ״עובדה״ על פעילי השמאל המסגירים סוחרי קרקעות פלסטינים שמוכרים אדמות ליהודים, בידיעה שהדבר מביא לעינויים ורציחתם ואמר כי ״פעילי השמאל הללו הם בוגדים לכל דבר ועניין והם לא שונים ממרדכי ואנונו או אודי אדיב. לאנשים האלו, כמו גם לפעילות של ארגונים כמו 'בצלם' ו'שוברים שתיקה' אין שום קשר לזכויות אדם או לחופש הביטוי. צריך לקרוא לדברים בשמם ולהתייחס לדברים כפי שהם כי במדינה שמתמודדת עם איומים בלתי פוסקים אסור שהפוליטיקלי קורקט יבוא על חשבון הביטחון״.

דנה סומברג 09/01/2016 12:22
שתפו: