חדשות מתפרצות

מנכ"ל "אם תרצו" על קמפיין "המסיתים": "רבין היה מתהפך בקברו"

מבזק חדשות

מתן פלג, מנכ"ל תנועת "אם תרצו", מסר בעקבות קמפיין "המסיתים" של הקרן החדשה: "הקרן לישראל חדשה, על אף שמה המטעה, היא קרן אמריקאית התומכת מאז הקמתה, במיליוני דולרים בארגונים קיצוניים העוסקים בהסתה נגד חיילי צה"ל וברדיפת קצינים, בקידום החרמת מוצרים ישראליים ובחתירה לבידוד ישראל בעולם. שוברים שתיקה, עדאללה, בצלם, אגודה לזכויות האזרח, במקום, מוסאווא, מחסום ווטש ועוד, הם רק חלק מן הארגונים השתולים שהיא מממנת. הקרן לישראל החדשה היא מלכת השתולים".

"לכן עכשיו, כשהציבור נחשף לקשרים של עזרא נאווי ובצלם המלשינים על פלסטינים שמוכרים קרקעות ליהודים ונחשף ששוברים שתיקה העבירו כסף מזומן לעזרא נאווי כדי שיפגינו נגד חיילים, ונחשף הקשר בין שוברים שתיקה לחרם נגד ישראל, אין לקרן החדשה ברירה אלא לנסות להגן על התמנון שיצרה. לא סתם מכון סמית' למחקר מצא ש-53 אחוז מהחברה בישראל היו רוצים לראות את הקרן לישראל חדשה מחוץ למדינת ישראל. לשמחתנו, הקרן לישראל חדשה מבזבזת כרגע את כספה על מסעות ציבוריים מביכים במקום על הסתה נגד מדינת ישראל וחייליה ובכך יצאנו כולנו מורווחים".

עוד אמר כי "השימוש בדמותו של ראש הממשלה רבין על ידי הקרן החדשה מבזה את זכרו ואת מורשתו ועל כך אנו כואבים. כל מי שמכיר אותי, והיה אצלנו במשרד ראה שעל הקיר מאחורי ממוסגר מכתב, וזה מכתב תשובה שרבין שלח לי ב-1992 כשהייתי בן 11. רבין היה ונותר גיבור בעיני. רבין היה מתהפך בקברו אילו היה יודע עד כמה חזקים הפכו הארגונים השתולים והאנטי-ציונים במדינת ישראל".

אריק בנדר 13/01/2016 10:12
שתפו: