חדשות מתפרצות

ח"כ ברושי: "על המחנה הציוני ליזום משאל עם בנוגע לפתרון שתי המדינות"

מבזק חדשות

ח"כ איתן ברושי אמר היום (שישי) בכנס במועצה האזורית מנשה כי על מפלגת העבודה לקיים משאל עם בנושא פתרון שתי המדינות. לדבריו, "רוב הציבור תומך בפתרון שתי מדינות לשני עמים. הממשלה והכנסת קיצוניים יותר מן הציבור הרחב, וראש הממשלה בנימין נתניהו שבוי בממשלה קיצונית וימנית".

ח"כ ברושי הוסיף כי "המחנה הציוני מוביל את חזון שתי המדינות מתוך הבנה כי מימושו הוא תנאי הכרחי לשמירה על מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ולהמשך קיומה של הציונות. ראש הממשלה אמר לא פעם כי הוא מחויב לחזון זה, אך שעון החול הולך ואוזל. הקהילה הבינלאומית מאבדת את סבלנותה ואנו קרבים לנקודת אל חזור. לכן, על המחנה הציוני להוביל יוזמה לקיום משאל עם שבו ייקבע האם נלך לשתי מדינות לשני עמים או למדינה דו לאומית. זו החלטה שעלינו לקבל כבר בוועידת המפלגה הקרובה".
 
בתוך כך, ח"כ ברושי תקף בחריפות את חברי הכנסת מבל"ד שנועדו עם משפחות המחבלים. לדבריו, "זוהי חציית קו אדום, אסור לנו להסתפק בבחינת הנושא בוועדת האתיקה, אלא לבחון צעדים נוספים כנגד חברי הכנסת. חברי הכנסת מטילים כתם כבד בערביי ישראל שזו לא דרכם. על המחנה הציוני לגנות בחריפות כאיש אחד התנהגות חמורה ולא ראויה זו".

אריק בנדר 05/02/2016 12:49
שתפו: