חדשות מתפרצות

ליברמן תקף את נתניהו: "קח פסק זמן מהזיגזג"

מבזק חדשות

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס בפתח ישיבת הסיעה למהלכים שקורים בכנסת ולסערת חברי הכנסת מבל"ד. בדבריו תקף שר החוץ לשעבר את בנימין נתניהו וקרא לו להפסיק ולזגזג. 

"אני רוצה להתייחס לסיפור האחרון עם חבורת הגייס החמישי ונציגי הטרור בכנסת, וכל מי שרצה הוכחות, קיבל אותם עם הרוצחים בשכם. אבל בזה אין שום חדש. אם אני צריך להתייחס למשהו בכל הסיפור הזה, אז זה בוודאי התנהלות של ראש הממשלה והקולאליציה. ואם אני צריך לאפיין קואליציה, זאת צביעות בהתגלמותה. צביעות וזיג-זג ודבר שהכי לא סביר שאפשר לדמיין. אני פתאום גיליתי שכולם חוזרים על המנטרה של ישראל ביתנו ופתאום כולם מתחרים מי יתקוף אותם יותר חזק.

"רק לפני כמה חודשים, ב-19.7, ישראל ביתנו העלתה 'הצעת חוק: חוק יסוד הכנסת', שהיה פותר את הבעיה ועונה על כל הבעייתיות של המפגש האחרון. ומי התייצב אז נגד? אותה קואליציה. אנחנו העלנו את החוק ביוני, מי לא תמך בחוק? ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יעלון. וכשהם מעלים כרגע קול זעקה, ראש הממשלה פונה לוועדת האתיקה. ממתי זה? הוא לא צריך לפנות לשום דבר, הוא צריך לעשות. הוא גם מבקש להעלות הצעת חוק חדשה, שתאפשר לפעול כנגד נציגי טרור בכנסת, ובאותו יום, הוא נותן הוראה להחזיר את הגופות משער שכם למשפחות. באותו יום. קח פסק זמן מהזיגזג".

אריק בנדר 08/02/2016 14:22
שתפו: