חדשות מתפרצות

הרצוג התייחס לחקירתו: "אני רגוע, וכדאי שכל חברי המפלגה יירגעו גם"

מבזק חדשות

יו"ר מפלגת המחנה הציוני, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, התייחס לחקירה שעבר הבוקר: "זה לא סוד שבמהלך השבועיים האחרונים הצהרתי שוב ושוב שאגיע בכל עת ולכל מקום ואמסור את גרסתי ואת זה עשיתי במהלך הבוקר, ואם יהיה צורך אגיע ואסייע ככל שיידרש. כדי שהפרשה הזו תהיה מאחורינו ובמהרה. התייצבתי הבוקר ללא דיחוי, אני סומך על גורמי אכיפת החוק ואני מודה על המכובדות וההוגנות. ואתם יודעים שזה גם לא סוד שבכל פעם שעולה סוגיית בחירות כלליות או הפנימיות צפות תלונות שונות ומשונות, וטוב שהדברים נבדקים כפי שנבדקו גם בעבר אצל ראשי אופוזיציה קודמים שנחקרו במשטרה". 

הרצוג טען: "תאמינו לי אני רגוע, ותהיו אתם רגועים ואם יש מישהו במפלגה שאינו רגוע - אז כדאי שיירגע. תפקידו של מנהיג הוא להתמודד עם תופעות שכאלו, להתגבר עליהן, להמשיך, להוביל ולנצח".
 
עוד אמר כך: "שמעתי חברות וחברים רבים בסיעה ומנהיגות ומנהיגים אחרים במפלגה ואני מעריך את הגיבוי המוחלט שקיבלתי מהם. זוהי המהות של שותפות פוליטית. ברור שזה לא קל אבל מה שלא הורג מחשל. וזו העת להיות ביחד. כי לפני שנה אתם ואני הובלנו את המפלגה לסף כיבוש השלטון. אתם ואני הבאנו 24 מנדטים שהוכיחו לכל הספקנים ולכל המלגלגים ולכל החכמולוגים, שאנחנו בדרך הנכונה. היינו על סף ניצחון, ובבחירות הקרובות אני אנצח, ואתם תנצחו, והמפלגה תנצח והמחנה הציוני ינצח". 

אריק בנדר,דנה סומברג 17/04/2016 19:05
שתפו: