חדשות מתפרצות

חה"כ לשעבר הרב חיים אמסלם מצטרף לבית היהודי

מבזק חדשות

חבר הכנסת לשעבר הרב חיים אמסלם מצטרף לבית היהודי. אמסלם החל את הקריירה הפוליטית שלו בתנועת ש"ס וכיהן כחבר כנסת מטעמה בכנסת ה-17, עד שפרש ממנה והקים סיעת יחיד בעקבות חילוקי דעות עם ראשי המפלגה. 

"כל מי שרואה עצמו ספרדי ימצא את מקומו בשורות הבית היהודי", אמר הרב חיים אמסלם, שימסור את טופס ההתפקדות שלו במשרדי המפלגה בתחילת השבוע הבא, "הקמת ועדת ביטון על ידי השר בנט, הדאגה שלו והרצון להאדיר ולא להנציח את העניות או את המסכנות של הספרדים, העמידה על מורשתנו האדירה והמפותחת, היא זו שגרמה לי להצטרף לבית היהודי". "אני קורא היום לציבור הספרדי, זו שעתנו היפה, זהו הרנסנס של המסורת שנכבשה עד היום ע"י עסקנות מקצועית- בואו הביתה לבית היהודי, זה המקום שלנו, שם נמצא הייצוג האמיתי, הדאגה למורשת היהודית, להיסטוריה שלנו. תתפקדו למפלגה, ובעז"ה נעשה ונצליח".

מן הבית היהודי נמסר בתגובה כי "אנו מברכים על הצטרפותו של הרב אמסלם, כחלק מתנופת הבית היהודי בדרך להנהגת המדינה. בימים בהם מתרחשת מהפכת דו"ח ביטון במערכת החינוך אותו יזם שר החינוך, אך טבעי שהרב אמסלם ימצא את מקומו בבית היהודי שמרחיב את שורותיו ושייך לכל עם ישראל".

אריק בנדר 15/07/2016 09:52
שתפו: