חדשות מתפרצות

אישום: שב"ח התקשר למשטרה ואיים לפגוע בישראלים

מבזק חדשות

משטרת המחוז הדרומי הגישה כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי בן 19, תושב הכפר יאטה שליד חברון, שאיים כי בכוונתו לפגוע בישראלים באמצעות סכין. הצעיר נעצר בסוף השבוע ליד היישוב חורה שבנגב לאחר שהתקשר למוקד 100 של המשטרה ואמר כי יש ברשותו סכין וכי הוא מתכוון לפגוע בישראלים.

במוקד המשטרה החלו פעולות מידיות תוך הפעלת יחידות השטח השונות בניסיון לאתר את השיחה ואת החשוד עצמו. תוך זמן קצר הוא אותר ונעצר לחקירה. בחיפוש שנערך עליו אותרה ברשותו סכין.

במהלך השבוע הוארך מעצרו בבית המשפט, וכאמור בסוף השבוע הגישה חטיבת התביעות נגב כתב אישום כנגדו, בעבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, החזקת סכין ואיומים, בבית המשפט בבאר שבע.

אתמול נעצרו ארבעה פלסטינים בשומרון לאחר שנמצאו ברשותם סכינים. הארבעה העלו את חשדם של כוחות הביטחון ועל כן עוכבו לבדיקה. בחיפוש שנערך, ברשות שניים מהם נמצאו סכיני מטבח. הארבעה נלקחו לחקירת שב"כ ובחקירתם אמרו כי באו לקטוף זיתים. מאוחר יותר עצרו כוחות הביטחון במחסום חוצה שומרון פלסטיני שנהג ברכב עם לוחיות רישוי צהובות. בחיפוש ברכב אותרו סכינים, גרזנים ותחמושת. לאחר מכן הועבר החשוד להמשך חקירה.

ביום שלישי בשבוע שעבר סוכל פיגוע במחסום קלנדיה. מחבלת בת 18 הגיעה ביום שלישי למחסום וניסתה לדקור חיילים ששהו במקום. הכוח ירה בה בגפיים התחתונות ונטרל אותה. לא היו נפגעים באירוע וחבלן משטרה הוזמן למקום כדי לבדוק את התיק אותו נשאה החשודה. 






אלון חכמון 31/07/2016 10:38
שתפו: