חדשות מתפרצות

נתניהו על לבנה מליחי ז"ל: "כל מי שהיה בכנסת זוכר את החיוך הקורן שלה"

מבזק חדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהרמת כוסית עם עובדי משרד רה"מ לכבוד השנה החדשה: "אתמול היה יום של עצב בירושלים. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתה של חברתנו, לבנה מליחי. אני חושב שכל מי שהיה בכנסת זוכר את החיוך הקורן שלה, ואנחנו דומעים יחד עם משפחתה, וגם עם משפחתו של השוטר הגיבור, יוסי קירמה, שדלק אחר המחבל וקיפח את חייו במירוץ הזה, שללא ספק הציל חיים רבים. כמובן, אנחנו שולחים תנחומים גם לחברו השוטר, גיבור גם הוא, סרגיי, ולכל הפצועים האחרים. במקרה הזה, מכאיב ככל שהיה, אין ספק שנמנע אסון כבד על ידי פעולה מאוד מהירה, נחושה, עם חתירה למגע, עם רוח לחימה של שוטרי ישראל. אני מצדיע להם בשם כל אזרחי ישראל.

אנחנו בחגי תשרי, אנחנו יודעים שזהו זמן שמלבי הטרור והמסיתים למיניהם מנסים להדליק להבות. נדרשת כאן ערנות מצד כל האזרחים, בוודאי מצד כוחות הביטחון, שעושים ימים כלילות להגן עלינו ולהיות חיץ וחומה, בין המרצחים הללו לבין אזרחי ישראל. אני מצדיע לשוטרים ולשוטרות ולחיילים ולחיילות, לנשות ולאנשי השב"כ, ולכל זרועות הביטחון. אנחנו יודעים שאלמלא הפעולה שלהם, המציאות הייתה נראית אחרת, והודות לפעולה שלהם אנחנו מצליחים לשמור על הביטחון שלנו, על מרקם החיים שלנו, על המדינה שלנו.

מה שאנחנו מחוללים כאן במדינת ישראל זה שינוי יסודי במצבו של העם היהודי, שהיה עם ללא עוצמה, ללא יכולת להגן על עצמו, להיות עם איתן בארצו ובמולדתו, שהופך בהדרגה לכוח בינלאומי - והכוח הזה מקרב אלינו עוד מדינות. לא רק הכוח הצבאי - הכוח הכלכלי שלנו, הכוח הטכנולוגי שלנו, הכוח המודיעיני שלנו, הדברים הללו הם דברים שאומות העולם מעריכות מאוד, וכאן באה עוצמה נוספת וזו עוצמה מדינית. וכמעט אין פה יום שלא מגיעים נשיאים וראשי ממשלות ושרי חוץ וסנאטורים ואחרים, הם באים הנה והם נמשכים אל החזק. החזק עושה בריתות, ועם החזק עושים שלום. מדינת ישראל היא מדינה חזקה מאוד שהולכת ומתחזקת, והכל מתנקז בסוף למשרד הזה, כלומר, אליכם. אני רוצה להודות לכם על החלק שלכם בפעולה החשובה הזאת, אני רוצה לברך אתכם בשנה טובה, בגמר חתימה טובה, ואני מקווה שיהיה לכם גם צום קל".

דנה סומברג 10/10/2016 13:59
שתפו: