חדשות מתפרצות

ח"כ שלח: "לא רואים קבלת אחריות אצל רה"מ על הכשלים בצוק איתן"

מבזק חדשות

ח"כ עפר שלח, יו"ר סיעת "יש עתיד", שיבח היום את המהירות וההחלטיות בהם פעלו שר הביטחון והרמטכ"ל בסבב המינויים בצה"ל. באירוע שבת תרבות בבאר שבע אמר ח"כ שלח כי "סבב המינויים הוא מסר של שר הביטחון והרמטכ"ל, לפיו הם לא יתנו לניסיון הפוליטי לגלגל אחריות מהדרג המדיני אל אנשי הצבא להשפיע על ההחלטות על עתיד צה"ל. הדבר היחיד שיקבע הוא השיקול המקצועי לגבי תפקודם של קצינים ושותפותם לעיצוב הצבא בעתיד". 

ח"כ שלח הוסיף כי "צה"ל קיבל אחריות לכשלים שהיו ב"צוק איתן" ופועל מדי יום, בסיוע ועדת החוץ והביטחון, כדי לתקן אותם. אני לא רואה קבלת אחריות דומה ותיקון דומה אצל ראש הממשלה ובדרך עבודת הקבינט. מה שאני רואה הוא פוליטיקאים שמנסים לגלגל אחריות אל אנשי המקצוע, ואנחנו לא ניתן לדבר הזה לקרות".

ח"כ שלח הוסיף כי ""יש עתיד" לא קובעת את עמדותיה על פי משחק התדמיות של ימין ושמאל. לא ניגרר למהלך הקבוע של נתניהו, שלפיו לא חשוב התוכן והמהות אלא רק היכולת לשים למישהו תג, לסכסך ולפלג. אנחנו נתמוך בחוק העמותות הפוליטיות של ח"כ יואב קיש במתכונתו המתוקנת, כשם שנתנגד לחוק ההסדרה או לכל יוזמה שמטרתה לפגוע בבית המשפט העליון. זו הפוליטיקה שאנחנו מביאים, פוליטיקה של אלטרנטיבה עניינית ומאוזנת."

דנה סומברג 05/11/2016 17:41
שתפו: