חדשות מתפרצות

נתניהו: "לדחות ההצבעה על חוק ההסדרה כדי לאפשר הכרעת בג"ץ"

מבזק חדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לחוק ההסדרה והפנייה של המדינה לבג"צ לדחות את הפינוי: "הבקשה לבג"ץ הוגשה על ידי כל ראשי הקואליציה. היועץ המשפטי לממשלה אומר באופן ברור שהעלאת החוק תפגע קשות בסיכויי הדחייה ולכן היום בישיבת ראשי הקואליציה נבחן בשיקול דעת ואחריות את האפשרויות לפנינו. אין מי שדואג יותר להתיישבות יותר מאיתנו". 

הדיון של ראשי מפלגות הקואליציה על חוק ההסדרה נדחה לשעות אחר הצהריים. זאת כדי לאפשר לראש הממשלה לנסות לגבש מאחורי הקלעים מתווה שיהיה מקובל על שאר ראשי המפלגות כדי לדחות את ההצבעה על חוק ההסדרה. בישיבת שרי הליכו אמר ראש הממשלה כי הוא מעוניין לדחות את ההצבעה. " כדי לאפשר הכרעת בגץ".

נתניהו התייחס לבחירתו של דונלד טראמפ לנשיא ארצות הברית: "בשבוע שעבר שוחחתי בטלפון עם הנשיא הנבחר טראמפ. הוא ביטא ידידות עמוקה לישראל והיא מאפיינת אותו ואת הצוות מסביבו הרבה שנים. בשנים האחרונות ניהלנו בתבונה ואחריות את היחסים עם ארה"ב ונמשיך בשנים הקרובות. בשיחה קבענו להיפגש בהקדם. אני מבקש מכל השרים וחברי הכנסת להמתין לכניסת הממשל החדש ולגבש יחד איתו את המדיניות בערוצים מקובלים ושקטים ולא בראיונות לתקשורת".

לגבי יום הזיכרון לרצח יצחק רבין החל היום, אמר נתניהו כי נתניהו כי "היום נציין 21 שנים לרצח רה"מ יצחק רבין ז"ל אנחנו מרכינים ראש בצער וביגון על מעשה הרצח הנפשע. מנהיג גדול אבד לעמנו".

דנה סומברג 13/11/2016 11:10
שתפו: