חדשות מתפרצות

פרקליטיו של ח"כ גטאס: "היועמ"ש פעל בחוסר תום לב"

מבזק חדשות

בעקבות הודעתו של היועץ המשפטי לממשלה כי יוגש כתב אישום נגד ח"כ באסל גטאס, נמסר מצוות ההגנה של חבר הכנסת בתגובה, כי "הצעד של היועמ"ש הוא צעד בלתי חוקי, וחסר תום לב, שמטרתו למנוע את זכות השימוע מח"כ גטאס ולהאריך את מעצר הבית. היועמ"ש פנה אלינו שלשום בבקשה להסכים להאריך את מעצר הבית של ח"כ גטאס, בתנאי למסירת החומר ומתן זכות שימוע, דבר תמוהה ולא מקובל כשלעצמו שמעיד על כוונה לקיים הליך שתוצאתו ידועה מראש, חוסר תום לב מוחלט והתניית זכות בסיסית בחוק בכך שח"כ יישאר במעצר ללא עילה או הצדקה".

לדברי ההגנה, "ההודעה שמסר היועמ"ש היום ליו"ר הכנסת חורגת מהמסגרת הנורמטיבית והחוקית והיא בבחינת איפה ואיפה ומניעת הליך הוגן והיא המשך להתנהלות המפלה והדורסנית של היועמ"ש מתחילת התיק, שככל הנראה נגועה בשיקולים זרים ומניעים פוליטיים, כפי שנעשה כבר בבקשה להסיר החסינות בצעד חסר תקדים שלא היה בו צורך ושלא נעשה עם ח"כ אחר בעבר".

"אנו עומדים על זכותו שלח ח"כ גטאס לשימוע לפני קבלת החלטה סופית להגשת כתב אישום ומצרים על התנהגות היועמ"ש ולא נוותר על זכות זו. כמו כן, לא נסכים להארכת מעצר הבית של ח"כ גטאס ועל כך נעמוד בדיון שיתקיים היום בבית משפט השלום ברחובות בשעה 13:00.  

אריק בנדר 05/01/2017 10:38
שתפו: