חברת פרטנר פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השלישי של השנה ולתשעת החודשים הראשנים של השנה. בשתי התקופות החברה הציגה קיטון בהוצאות הכלליות, גידול ברווח הנקי והתפעולי וקיטון בהכנסות. ההכנסות הרבעוניות פחתו ב- 2.7% ל-826 מיליון שקל והרווח הנקי קפץ פי שלושה ל-184 מיליון שקל.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, שם את הדגש על הגידול במנויי הטלוויזיה: "הכניסה החזקה שלנו לשוק הטלוויזיה, ביחד עם הנוכחות המשמעותית שלנו בשוקי האינטרנט והסלולר מבססת את פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת. נתוני גיוס הלקוחות לפרטנר TV גבוהים ביחס לתחזיות המוקדמות שלנו. בחודש האחרון גבר עוד יותר קצב המכירות ומספר ההתקנות היומיות הואץ בהשוואה לחודשים אוגוסט עד אוקטובר".