עיתון הניו יורק טיימס, יחד עם האובזרבר הבריטי, פרסמו כי חברת קיימברידג'-אנליטיקס, חברת ניתוח מידע רשתי, קצרה מידע ממעל ל-50 מיליון חשבונות פייסבוק במהלך הבחירות לנשיאות ארצות הברית, וזאת לאחר שנשכרו על ידי מטה הקמפיין של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.
הניו יורק טיימס: קמפיין טראמפ קצר מידע מ-50 מיליון משתמשי פייסבוק
גם ארה"ב נכנסה לתמונה: המחלוקת בין כ"ץ לרמטכ"ל זמיר - והנזק הכבד
"את יכולה לעשות סלטות באוויר": נתניהו התפוצץ על התובעת יהודית תירוש
היאכטה האבודה אותרה בלב הים - ואלו המושיעים
פרשת "מבוך הכסף" מסתבכת: שלושה בכירים במשטרה עוכבו לחקירה
השירות המטאורולוגי פרסם אזהרה אדומה: "כמות משקעים משמעותית"