עיתון הניו יורק טיימס, יחד עם האובזרבר הבריטי, פרסמו כי חברת קיימברידג'-אנליטיקס, חברת ניתוח מידע רשתי, קצרה מידע ממעל ל-50 מיליון חשבונות פייסבוק במהלך הבחירות לנשיאות ארצות הברית, וזאת לאחר שנשכרו על ידי מטה הקמפיין של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.
הניו יורק טיימס: קמפיין טראמפ קצר מידע מ-50 מיליון משתמשי פייסבוק
התפתחות מפתיעה: סאגת הענק בין כ"ץ לרמטכ"ל זמיר הסתיימה
האיש שנשם את נתניהו ללא הפסקה חושף: "הוא ממש לא אוהב את זה"
בכיר השב"כ לשעבר "אוסקר" מסרב לדרישת מבקר המדינה: "אין סמכות לזמן אותי"
פרסום ראשון: הסקר שגורם לרעידת אדמה בצמרת הליכוד | כל הפרטים
ארדואן המשיך לתקוף את ישראל ללא הרף - וחפר לעצמו את הבור הגדול