עיתון הניו יורק טיימס, יחד עם האובזרבר הבריטי, פרסמו כי חברת קיימברידג'-אנליטיקס, חברת ניתוח מידע רשתי, קצרה מידע ממעל ל-50 מיליון חשבונות פייסבוק במהלך הבחירות לנשיאות ארצות הברית, וזאת לאחר שנשכרו על ידי מטה הקמפיין של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.
הניו יורק טיימס: קמפיין טראמפ קצר מידע מ-50 מיליון משתמשי פייסבוק
צפי לשיטפונות משמעותיים: כך ייראה המשך הסופה ביירון בישראל | צפו במכ"ם
החוק החדש של אבי מעוז: לבטל את יהדותם של אלפי מתגיירים
המניע - פלילי: זוהתה הגופה שחולצה מבור מים
אביחי אדרעי חשף: כך הצלחנו להשפיע על השובים של החטופים
שכונות שלמות מעליה: המנהרה שמתפרסת כמו עיר תת קרקעית - והמקום שבו הדר גולדין הוחזק