חדשות מתפרצות

אלי טביב הודיע: אזוז הצידה, אך לא אפקיר את בית"ר. מחפש רוכש

מבזק חדשות

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, קיים היום מסיבת עיתונאים לאחר שהמחאות נגדו בתקופה האחרונה גברו, והאוהדים אף הודיעו על הפגנות מתוכננות נגדו. טביב הודיע שבית"ר תפעל במתכונת מצומצמת, ותתנהל על תקציב שיהיה תלוי בהכנסות הקבוצה בלבד.

הבעלים הגיע למסיבת העיתונאים ואמר: צהריים טובים, זהו מעמד לא פשוט עבורי. היום לאחר סיום עונה פנטסטית, ועם זאת, תחושה כבדה ועצבות. לקחתי את הקבוצה מבית המשפט, עם חובות. לקחתי מועדון חולה והבראתי אותו, זה לא פשוט. מבחינה מקצועית, לאורך חמש שנים השתתפנו באירופה, דבר שלא קרה מעולם בירושלים. בית"ר ירושלים מועדון גדול, ולא ארצה לפגוע בו. אני זז הצידה, אני אעמיד את הערבויות עד שיימצא רוכש ראוי בסדר גודל של בית"ר. בתקשורת ומחוצה לה. הרוב מתעלם מהפעולות הקריטיות שהובלתי במועדון. ידענו שנשלם מחיר כבד.

במהות שלי אני אדם שלא נשבר, אבל הפעולות האחרונות ומגיעים לפגיעה ברמה האישית והמשפחתית הביאו אותי למצב שכלו כל הקיצין. נעשו טעויות העונה, אך הכוונה היתה ברורה. רצינו לשפר לקראת העונה הבאה, רק התגובה חסרת הפרופורציה והלך הרוח השלילי, הביאו אותי להחלטה הזאת. נמאס לי להביא מיליונים מהבית בגלל קומץ".

אסף נחום 15/05/2018 14:17
שתפו: