חדשות מתפרצות

פיפ״א דחתה את ההצעה הפלסטינית; נפתח הליך משמעתי נגד רג׳וב

מבזק חדשות

 קונגרס פיפ״א דחה באופן גורף (82% מול 18%) את ההצעה של ההתאחדות הפלסטינית ויושב הראש שלה ג׳יבריל רג׳וב להטלת סנקציות ואף להשעות מפיפ״א התאחדות שבמדינתה יש הפרה של זכויות אזרח. מועצת פיפ״א קבעה כי סעיפים דומים כבר נכללים בתקנוני הארגון ולכן ההצעה הפלסטינית מיותרת ועלולה להיות מנוצלת לרעה. 
 
פיפ״א עדכנה את ההתאחדות הישראלית כי החליטה לפתוח בהליך משמעתי נגד נשיא ההתאחדות הפלסטינית, ג׳יבריל רג׳וב, בעקבות ההתבטאויות המסיתות שלו טרם המשחק שהיה אמור להערך מול ארגנטינה, במסגרתן קרא לשרוף חולצות של מסי והשווה את הנעשה בישראל למה שקרה באירופה בשנות השלושים של המאה הקודמת. כזכור, ההתאחדות הגישה לפני כשבוע וחצי תלונה רשמית בנושא לפיפ״א, שכעת תבחן את הסנקציות האפשריות נגד רג׳וב. 
 
עופר עיני, יו״ר ההתאחדות: ״הריטואל חוזר על עצמו בכל פעם, כאשר רג׳וב מנסה להוביל להחלטות בפיפ״א נגד הכדורגל שלנו ונגד מדינת ישראל. הודות לעבודה נכונה ומושכלת אנחנו מצליחים להסביר לחברים ולחברות בפיפ״א מה באמת מסתתר מאחורי ההצעות הלכאורה תמימות של מי שחצה כל קו אדום. יש לנו ידידי אמת באופ״א, בקונפדרציות האחרות ובפיפ״א ולכן רג׳וב כושל פעם אחר פעם. הכדורגל הישראלי ימשיך להיות חלק מהקהילה הבינלאומית ומדינת ישראל תמשיך ליהנות מאהדה גדולה בהתאחדות הכדורגל העולמית״.

מעריב אונליין 13/06/2018 13:15
שתפו: