חדשות מתפרצות

כתב אישום נגד תושב עכו שרצח ביריות את תושב נשר

מבזק חדשות

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד כאיד קשאש בן 31 מעכו בגין רצח אליהו חיים דהן תושב נשר לפני כחודשיים וכן בגין עבירות נוספות. מעובדות כתב האישום עולה קשאש השיג רכב גנוב לשם ביצוע הרצח, ובתחילת יוני קבע להיפגש עם דהן סמוך לאזור התעשייה הדרומי של עכו, באמתלת שווא של קידום עסקת סמים.

הנאשם הגיע למקום יחד עם שני אנשים נוספים, שזהותם אינה ידועה, הוא הוריד אותם ונסע לפגוש את המנוח והנחה אותו לנסוע אחריו למקום בו המתינו השניים עם נשקים. כשהגיעו, יצא המנוח וניגש לעבר רכבו של הנאשם. בשלב זה, יצאו שני האחרים ממקום מחבואם, אחד מהם ירה באדם הנוסף שישב ברכבו של המנוח ומיד לאחר מכן המשיכו להתקדם וירו במנוח מספר קליעים בכוונה להמיתו. מיד לאחר מכן נמלטו הנאשם ושני האחרים מהזירה ברכב. המנוח נפגע מ-7 קליעים לרבות בראשו בגבו ובחזהו. מותו של המנוח נגרם בעקבות מעבר קליע דרך הראש.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בד בבד הוגשו לביהמ"ש המחוזי גם בקשת מעצר וכתב אישום כנגד אחמד בקאעייה בן 26 תושב עכו העתיק בגין גניבת רכב ושידול לגניבת רכב, קשר לפשע – גניבת רכב, מתן אמצעים לביצוע פשע.

אבישי גרינצייג 06/08/2018 12:28
שתפו: