חדשות מתפרצות

כתב אישום נגד רוצחי מאור בן חיים בקריית ים לפני כחודש

מבזק חדשות

פרקליטות מחוז חיפה פלילי הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מאור כהנא אואנונו (קפקא), בן 23 ואריאל ורדיניאן, בן 28, תושבי קריית ביאליק, בגין רצח מאור בן חיים בחודש שעבר בקרית ים. מעובדות כתב האישום עולה כי ביום 1.8.18 בערב הגיעו הנאשמים על אופנוע לכביש הסמוך למסעדת "חוף ימית" בקרית ים, שם ישב המנוח עם שני חבריו, כשאריאל נוהג ומאור יושב מאחור מצויד באקדח, טעון בכדורים. אריאל עצר את האופנוע ומאור ירד ממנו וחצה את החניון הצמוד למסעדה, והתקדם לעבר המסעדה, כשקסדה על ראשו וכשהוא מצויד באקדח הטעון, מוסתר מתחת לבגדיו.

המנוח וחבריו, אשר הבחינו בדמות מתקרבת לעברם עם קסדה על הראש, נעמדו. מאור התקרב לעבר המסעדה, ועם התקרבו לאזור השולחנות שבמסעדה, שלף את האקדח ופתח בריצה לכיוון השולחן לידו עמדו המנוח וחבריו. מאור רדף אחרי המנוח, כשהאקדח השלוף בידו. במהלך ניסיונו לברוח מהנאשם, מעד המנוח ונפל ליד אחד משולחנות המסעדה. בעודו עומד במרחק קצר של כ-2 מ' מהמנוח, ירה מאור לעבר המנוח לפחות שבע יריות, בכוונה לגרום למותו, כל זאת בהמשך להחלטתם של הנאשמים להמית את המנוח ולאחר שהחליטו לעשות כן, זאת בצוותא חדא עם אריאל . חמישה קליעים מתוך הכדורים פגעו במנוח בראש, בשכם שמאל, במותן ימין, בירך שמאל ובעכוז משמאל, וגרמו למותו.

מיד לאחר הירי, נמלט מאור בריצה לכיוון הכביש, שם המתין לו כל אותה העת אריאל כשהוא על האופנוע המונע ,השניים נמלטו בנסיעה מהירה מהמקום.
הנאשמים נסעו לשמורת נחל נעמן, שם החנו את האופנוע בסמוך לסבך שיחים והסתתרו במקום. בסמוך לשעה 1:30 נעצרו הנאשמים במקום המסתור, זאת לאחר שהספיקו להעלים את האקדח ואת החולצה שלבש מאור בזמן הירי, ולאחר שהספיקו לשרוף חלקית, במקום המסתור, בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי

אבישי גרינצייג 07/09/2018 10:07
שתפו: