חדשות מתפרצות

10 פלסטינים חשודים בניסיון גניבת 800 ק"ג אבוקדו ממטע בקיבוץ גליל ים

מבזק חדשות

10 עובדים פלסטינים שעסקו בחקלאות בקיבוץ גליל ים שבמועצה האזורית חוף השרון חשודים בניסיון גניבת 800 ק"ג אבוקדו בשווי מוערך של 18,000 ש"ח מהמטע בו עבדו. 11 חשודים (10 פלסטינים ונהג ישראלי תושב ג'לג'וליה) נעצרו אתמול, לאחר שהתקבלה קריאה במוקד 100, מוקד החירום של משטרת ישראל מאזרח שעבר במקום וזיהה את החשודים מעמיסים בשקים ובתיקים מלאים באבוקדו את הרכב שהגיע לאסוף אותם. בעקבות הקריאה הגיע במהירות למקום צוות סיור של תחנת גלילות שעצר את החשודים והעבירם לחקירות במשמר הגבול של משטרת ישראל. 
 
כאמור על פי החשד בסיום עבודתם במטע קטפו ללא אישור כמות גדולה של כ- 800 ק"ג אבוקדו, מילאו תיקים ושקים גדולים והעמיסו את הרכב שהגיע לאסוף אותם. החשודים, 10 פלסטינים תושבי איזור ג'נין בשנות ה-20-40 לחייהם והנהג, ישראלי תושב ג'לג'וליה בשנות ה- 20 לחייו נעצרו לחקירה והרכב הוחרם. לאחר שנחקרו במהלך הלילה, במג"ב יבקשו היום להאריך את מעצרם של החשודים. 
 
קצין מג"ב המעורב בחקירה מוסיף: "מדובר בחשדות נגד אלו שעובדים באופן חוקי ומסודר במטע הקיבוץ, עובדים עליהם סומכים הבעלים באופן מלא. אם יתבררו החשדות כנכונות אנו נפעל להפסקת העסקתם בארץ ולביטול אשרות הכניסה שלהם לישראל". 

אלון חכמון 07/09/2018 15:00
שתפו: