אלכס לנדסברג בעלים וסגן יו"ר בחברת סנו ורעייתו דיתי, בנם יובל שהוא מנכ"ל החברה, ובתם תמר המשמשת כמנהלת הפיתוח העסקי בה, חגגו בחמישי האחרון יובל שנים לחברה שאותה הקים אבי המשפחה ברונו לנדסברג. האירוע נערך ב'ארקה' שבנמל תל אביב וכלל ברכות והופעה של הזמר שלומי שבת. 

הפרסומאית ד"ר טובית שלומי, סיפרה לחבריה בפייסבוק כיצד לפני 30 שנה אמר להם המייסד כי הוא נותן לה ולשותפה יורם דרורי, חצי שנה של חסד, לעבוד עם החברה - ומאז ועד היום נמשך שיתוף הפעולה שכלל מסעות פרסום רבים.  

לזכרו של קדישמן

בגלריית שרונה נערכה ביום חמישי פתיחת התערוכה "נכסי צאן ברזל", לכבודו ולזכרו של חתן פרס ישראל מנשה קדישמן. בתערוכה מוצגות מיטב יצירותיו של קדישמן ובכלל זה, ציורים ופסלים מאוסף הגלריה ומאוספים פרטיים. היצירות השונות בתערוכה מתומחרות החל מ-4,900 שקלים ועד ל-90,000 ש"ח. את האירוע אירחו איציק אבירם ואלון בן עזרא, בעלי גלריית שרונה שמכרו מיצירותיו של קדישמן במשך שנים רבות. הגיעו להתרשם: יזמי שרונה, אנשי העסקים קובי רוגובין ואיתן אירני, ומנכ"לית שרונה איריס ראור-ברץ. 

איתן אירני ואיריס ראור ברץ (יח"צ)
עזרא ומירביס בשולחן

בחדר הפרטי של מסעדת 'שולחן' הממוקמת בשדרות רוטשילד בתל אביב, חגג איש העסקים עדי עזרא, המשמש כיו"ר קבוצת נטו - ומוכר גם בגלל העובדה שהוא בעלה של הדוגמנית בר רפאלי, את יום הולדת ה-41. עזרא סגר שנה עמוסת אירועים שבמהלכה עמד מתחת לחופה עם רפאלי בחתונה מדוברת, תמך בה במהלך חקירה מתוקשרת של רשויות המס, וסיים אותה כשהשניים מצפים לצאצא ראשון.

חברו של עזרא, איש העסקים דן מירביס, המשמש כדירקטור של חברת הפירות והירקות 'גרין ארק', שיציין את יום הולדתו בעוד כמה ימים, הצטרף לחגיגה באותו באירוע. עוד ישבו בשולחן: ספי שקד, עדי רונן, גיא שטינברג ואנחל בונני.


עדי עזרא עם אשתו (צילום: אביב חופי)


דן מירביס

כחלון מוזיקלי

שר האוצר, משה כחלון, בילה את מוצאי השבת בצפייה בהצגה "אום כולתום" בתיאטרון יפו - יחד עם אביהו מדינה ועו"ד ששי גז. "אום כולתום", הינו מחזה מוזיקלי המבוסס על פי רב המכר של הסופר הלבנוני, סלים נסיב, העוקב אחר סיפור חייה של הזמרת המצרייה, מהימים בהם הייתה מופיעה כשהיא מחופשת לנער בדואי, תוך התפתחות הקריירה שלה על רקע התפתחות הקריירה המוזיקלית במקביל למאבקים פוליטיים ותרבותיים במצרים עד הפיכתה לסמל לאומי מאז ועד היום. לאחר ההצגה נפגש השר עם הבמאי  יגאל עזרתי והשחקנים גלית גיאת, חאולה חאג'-דיבסי, אריק משעלי וג'ורג' אסקנדר.
 
גלית גיאת ומשה כחלון (צילום: יגאל עזרתי)