זהר ואברהמי לא ישנים

עובדי חברת Wix חגגו את ליל משחק ה"סופרבול" - גמר ליגת הפוטבול האמריקנית -  עד השעות הקטנות של הלילה, במסיבה מיוחדת שנערכה במשרדי החברה, שבנמל תל אביב. את השעות הקטנות של הלילה, בילו העובדים בצפייה משותפת בשידור המשחק על מסך ענק ונהנו תוך כדי מאוכל, שתיה ופינוקים. רגע השיא של הערב היה ברבע השלישי של המשחק - כאשר פרסומת של החברה, שקנתה זמן אוויר באחד המשדרים הנצפים מדי שנה, שודרה למאות מיליוני הצופים במשחק ברחבי הגלובוס.

התרגשו והרגישו הכי אמריקה: המנכ"ל אבישי אברהמי, הנשיא ניר זהר, סמנכ"ל השיווק עומר שי, מנהל קריאייטיב ראשי יואב בורג, מנהלת תחום תקשורת בינלאומי ורד אברהמי, ומנהלת שיתופי פעולה אסטרטגיים - נטלי רוזנבוים.

קולקציית הכוכבים של שטרן

עוד מנספחי גמר ה-NFL: כמדי שנה, כוכבים מובילים רבים השתתפו בקמפיינים ובפרסומות שהוקרנו במהלך המשדר הנצפה ביותר בארצות הברית - הסופרבול. חלק מאותן פרסומות הן פרי עסקאות שנסגרו באמצעות חברת Platinum Rye, המיוצגת בישראל על ידי איש העסקים, דין שטרן.

החברה משדכת בין לקוחות גדולים לטאלנטים בינלאומיים - כך ששטרן עצמו אמנם נמצא בישראל, אך צפה בגאווה בפרסומות שסגרו הקולגות שלו בחברה, עם הטניסאית סרינה וויליאמס והשחקן הארווי קייטל למכונית מיני קופר של 
BMW, אלק בולדווין ההוליוודי לאתר הקניות אמזון, ליאם ניסן ל-LG והראפר היהודי-קנדי דרייק ל- T Mobile

הרימו בין הפרסומות. קולדפליי, ביונסה וברונו מארס בהופעת המחצית של הסופרבול (רויטרס)