עיריית ירושלים פרסמה תכנית אב ביחס למתחם תלפיות בעיר וזאת בעקבות תכנית המתאר החדשה לירושלים אשר הגדירה את מתחם תלפיות כאזור של שימושים מעורבים ומגוונים.



כיום אנו עדים להתפתחות המשנה כליל את אופיו של מתחם תלפיות אשר כוללת חדירת שימושי מסחר ותעסוקה חדשים, פיתוח רחוב "פייר קניג" לכל אורכו ברמה הגבוהה ביותר על מנת לאפשר את תנועת הרכבת הקלה, כלי רכב, הולכי רגל ואופניים. כמו כן, התכנית עתידה להגדיל את מספר יחידות הדיור ל – 3,000 יחידות, במקביל יפותחו שטחים ציבוריים פתוחים ובנייניים ציבוריים הנדרשים עבור המרקם החדש של המתחם. מערך החניה יקבל שינוי משמעותי ויאפשר תנועה זורמת הן בצירים המרכזיים והן בכבישים הפנימיים ויעשה עיבוי מערך הדרכים הקיימות על מנת לחזק את תנועת הולכי הרגל.



בטבורו של מרכז העסקים של תלפיות בירושלים, בפינת רחוב פייר קניג ורחוב התנופה,


עשרות מטרים מתחנת רכבת קלה (הקו הירוק) בירושלים - מתגבשת קבוצת רכישה לפרויקט ייחודי.


מתחם התנופה הוא הזדמנות חדשנית להשקעה בנדל"ן מניב בישראל.


במסגרת הפרויקט יוקם קניון פתוח בן שתי קומות ומעליו 3 קומות משרדים.


המתחם נגיש ומתפתח ויציע מרכז קניות מודרני, מעוצב ומזמין ומעליו מחולל תנועה בדמות קומות של משרדים ומרפאות.



פרויקט מתחם התנופה יוקם על ידי קבוצת סופרין וקבוצת אורוקום. 


הקרקע נרכשה על ידי קבוצה בחודש שעבר וכעת נותרו שטחי מסחר אחרונים בלבד.



הדמיה (צילום:Evolve Media)



בראש קבוצת סופרין עומד מר קלמן סופרין, בוגר הפקולטה להנדסה בטכניון ובעל ניסיון של מעל 40 שנה בייזום, תכנון ובניה של עשרות פרויקטים מרשימים בישראל וברחבי העולם. קבוצת סופרין עוסקת בייזום, פיתוח וניהול הנדסי של פרויקטים נדל"ניים בתחומי המסחר, המשרדים והמגורים. קבוצת סופרין נחשבת לאחת הקבוצות האמינות והמקצועיות בישראל, עם שדרת ניהול בתחומי ההנדסה, הפיתוח העסקי והשיווק וידועה ביחס ובטיפול אישי צמוד לכל משקיע ושותף בפרויקט.



לצידה עומדת קבוצת אורוקום, אשר בראשה עומד מר אורן חלפון, הבעלים ויו"ר של קבוצת אורוקום. קבוצת אורוקום מורכבת מאשכול חברות בעלות פעילויות עסקיות של למעלה מ- 15 שנה בשוק ההון ובשוק הנדל"ן. הקבוצה הינה שחקן מוביל בארץ ובתחום המסחר בניירות ערך ומכשירים פיננסיים מיוחדים ומרכזת פעילות בהנפקת אג"ח בהיקף של מיליארדי שקלים בשנה, לצד ניסיון עשיר ביישום, בניה ושיווק של בנייני מגוריםומשרדים בכל רחבי הארץ.



זה הזמן להשקיע בקומות המסחר וליהנות מתשואה עתידית שוטפת והשבחת הנכס.