חברת הלואו-קוסט WizzAir, מהגדולות הפועלות בישראל, הודיעה היום על השקת קו חורף חדש מוינה לאילת. הקו החדש, שהפעלתו תחל בעקבות הסכם עם משרד התיירות, יחל לפעול ב-17 בנובמבר. זאת, בנוסף לארבעה קווי החורף שמפעילה החברה לאילת מלונדון, מבוקרשט, מריגה ומוורשה. החברה הודיעה כי ניתן כבר להזמין כרטיסים באתר החברה, שיחלו ממחירים של כ-30 יורו לכרטיס.

פתיחת הקו החדש מוינה לאילת היא צעד משמעותי המתווסף לפתיחת הקו החדש מלונדון לאילת, עליו הכריזה החברה רק לפני כחודש. משרד התיירות מעניק כחצי מיליון יורו לכל קו יעד חדש שחברות תעופה זרות פותחות, במטרה ליצור תמריץ כלכלי. מוויז אייר נמסך כי החברה מוכיחה ומדגישה את מחויבותה לשוק הישראלי, תוך התרחבות מתמדת, במטרה לחזק את קשרי המסחר בין המדינות ובמקביל להגדיל את התיירות הדו-כיוונית.
בהודעת החברה על פתיחת הקו נכתב: "WizzAir, כחלוצה של עידן הנסיעות החדש בישראל, מציעה תעריפים מוזלים למספר רב של יעדים דרך מערכת הזמנות מקוונת וידידותית. החברה מציעה היום 23 קווים לתשע מדינות. השנה Wizz Air מציעה 1.3 מיליון מושבים בקוויה לישראל וממנה".

עוד נכתב בהודעת החברה, כי בחצי השנה הראשונה של 2018, כ-503,000 נוסעים נהנו מטיסות Wizz Air לישראל וממנה, עלייה של 82% במספר הנוסעים בתקופה זו אשתקד. החברה ממשיכה לצמוח ומרחיבה את פעילותה בישראל תוך תמיכה בלמעלה מ-530 משרות עקיפות בתחום התעופה והתיירות בישראל בשנת 2017. טיסות Wizz Air ממריאות מנתב"ג ומעובדה ונוחתות ביעדים שונים, הכוללים, בין היתר, את הקו החדש תל אביב-סיביו שיחל לפעול ב-14 ביולי 2018.
סורינה רטס, מנהלת התקשורת של חברת וויז אייר: "מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל מדובר בהמשך המהלך המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות".