אריק שור, מנכ״ל קבוצת תנובה:
״הטירונות אולי נשמעת מפחידה, אבל היא לא. כולם עברו שם. תשמרו על האני שלכם, על מי שאתם, ותזכרו - ידע הוא כוח! את העצות הנכונות תוכלו תמיד לקבל ממי שכבר עבר את הדרך״.

אריק שור, מנכ״ל קבוצת תנובה. צילום: יונתן בלום
 

ד״ר שמעון אלקבץ, מנכ״ל משותף בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים:
״זהו פרק חשוב בחיים ובהוויה הישראלית, קחו ברצינות את המשימות שתהיינה לכם, ועשו אותן הכי טוב שאפשר, במסגרת הצוות שלכם. עבודת צוות ואחריות משותפת הן המפתח להצלחה, קבוצה מגובשת עדיפה על מצליחנים בודדים. קדמו את השגת המשימות של הצוות. כל הצלחת משימה מקבלת חשיבות גבוהה ביכולת הצבא להשיג מטרותיו. אל תמעיטו בערככם או בחשיבות המשימה שאותה אתם מבצעים, והכי חשוב - תשמרו על עצמכם ותחזרו בשלום יחד עם חבריכם״.

ד״ר שמעון אלקבץ, מנכ״ל משותף בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים. צעלום: ורדי כהנא
 
אביגדור קהלני, יו״ר האגודה למען החייל:
״אנחנו נרגשים להיות אתכם באחד מהרגעים הגדולים בחייכם. אתם מסיימים את הלימודים ונקראים להחזיק את דגל המדינה מונף אל על. באופן אישי ולאחר שנים רבות בצה״ל אני יכול להציע לכם לקחת את תקופת הצבא כחוויה. תזרמו איתה. תנסו ללמוד את צה״ל ואת המדינה, ולבסוף תלמדו הרבה דברים על עצמכם. נסו להתקדם בתפקידים. צאו לדרך ואל תהססו. אתם תצאו מחוזקים מצה״ל״.

אביגדור קהלני, יו״ר האגודה למען החייל. צילום: ישראל הררי

מיכל דן־הראל, מנכ״לית מנפאואר ישראל:
״המלצתי היא לנסות להתחבר לשירות ככל שניתן ולהפיק ממנו את המיטב. להבין שזוהי תחילתם של החיים כמבוגרים בשוק העבודה. בעצם, זוהי העבודה הרצינית הראשונה של מרביתנו בחיים. השירות הצבאי הוא הזדמנות ראשונה שלנו להבין מה מעניין אותנו לעשות ולאיזה סוג עבודות אנחנו מתחברים יותר או פחות. גם אם השירות הוא קרבי, אנחנו יכולים ללמוד על עצמנו הרבה, האם אנחנו אוהבים להוביל, האם אנחנו אוהבים לעבוד בצוות או יותר לבד וכדומה. יש גם תפקידים שאם תבחרו להתקדם בהם, הם יכולים להפוך לנקודת פתיחה משמעותית בחייכם המקצועיים באזרחות״.

מיכל דן־הראל, מנכ״לית מנפאואר ישראל. צילום: רז רוזובסקי
 
נורית דאבוש, יו״ר דירקטוריון הבימה:
״אני שירתי בשירות הלאומי לבנות דתיות, ובו ריכזתי את פעילות המד״צים בעיר אשקלון והתנדבתי בבית הילדים נווה הרואה. לאור השירות שלי, הטיפים שלי הם: למדי היטב את הארגון שבו את הולכת לשרת בשנות השירות; התקשרי לבנות השירות שסיימו, בקשי להיפגש איתן ותלמדי מכלי ראשון כיצד נראה השירות באמת; היפגשי עם האחראית ותאמי ציפיות לקראת השירות הקרוב; ודאי שאת מוכנה למעבר לדירה משלך ותוודאי איזה ציוד את צריכה להביא; רכשי לך פריטי לבוש כיפיים וצבעוניים; היפגשי עם החברות לשירות ולדירה, ותקבעו יחד כללי ניקיון בדירה; תשתחררי, את הולכת ליהנות; רכשי נעלי ספורט טובות; תזכרי לעשות ספורט ולאכול בריא במשך השנה; תצברי שעות שינה, את הולכת להיות ערה מאוד בשירות״.

נורית דאבוש, יו״ר דירקטוריון הבימה. צילום: רפי דלוי
 
אמיר הלוי, מנכ״ל משרד התיירות:
״אתם עומדים בפתח תקופה שבה תסחבו הרבה על הגב. אני מציע לכם, גם במסעות הקשים, לזכור שזה האימון הכי טוב שיש לטרקים. הניווטים עם המשקלים הכבדים יכשירו אתכם לשביל ישראל ואחריו לדרום אמריקה, כך שתוכלו לטייל הרבה אחרי הצבא. האוניברסיטאות יחכו עוד קצת״.
אמיר הלוי, מנכ״ל משרד התיירות. צילום: חן גלילי