שנקר מציגים: הדור הבא

מזג האוויר הקיצי הביא איתו אירוע אופנה ישראלית חם במיוחד - תצוגת הגמר של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.
בראשון בערב התייצבו משפחות הסטודנטים הנרגשים, יחד עם בכירי בתי האופנה של ישראל, בהאנגר 11 בנמל תל אביב, כדי ללמוד ולהכיר מקרוב את הדור הבא של מעצבי האופנה. יולי תמיר, נשיאת שנקר ולאה פרץ־ רקנטי, ראש המחלקה לעיצוב אופנה אירחו בגאווה את גבי רוטר, בעלי אופנת קסטרו ואת אלי גיספן, מנכ"ל mac, שפרשו חסותם על התצוגה. 

צילומים: רפי דלויה 


אלי גיספן עם לאה פרץ.  

עוד התייצבו: יאיר וורד סרוסי, ורד וצחי פישביין, אורית אפרתי, ציפי רובין שהגיעה עם מירה קינן, אנדרו חורש היו״ר והבעלים של h&m ישראל, משה ורותי קסטיאל, יונה ברטל, אריאלה ורטהיימר, יגאל אהובי, הילה רהב, המעצבים קובי הלפרין, דורין פרנקפורט שהגיעה עם בתה קיאן - סטודנטית בשנקר, גדעון אוברזון, יוסי קצב, מאיה נגרי, רונן חן ועוד ועוד.


דורין וקיאן פרנקפורט 


משה ורותי קסטיאל


צחי פישביין עם יאיר וורד סרוסי 

מצא רודאו
 
יהושע מצא, יו״ר קרן מורשת מרכז בגין, יו״ר הבונדס לשעבר ומי שהיה בשעתו שר הבריאות שומר על אורח חיים בריא. 
 
מצא, בן 83, שב באחרונה ארצה מפנמה, שם בילה חופשה יחד עם רעייתו רחל. החופשה כללה רכיבה על סוסים, טיולים ביערות האינדיאנים וגם חיזוק קשרים עם הקהילה היהודית המקומית למען הקרן שהוא עומד בראשה.


יהושע מצא

ויגודמן משיק
 
נשיא פיליפס העולמית פראנס ואן האוטן, הגיע לאחרונה לישראל לביקור בזק בן יומיים. במסגרת הביקור ואן האוטן ומנכ״ל טבע ארז ויגודמן השיקו את פלטפורמת ההשקעות המשותפת של החברות טבע ופיליפס: "סנארה ונצ'רס". אירוע ההשקה לווה בקוקטייל חגיגי במשרדי סנארה ברעננה. השיקו כוסות עם השניים: אסף ברנע מנכ"ל סאנרה ונצ'רס ואבי חסון המדען הראשי.

ואן האוטן, ארז ויגודמן, אסף ברנע ואבי חסון . צילום: איציק בירן 

גורמה בלאונג': המלצת השף

שאול בן אדרת, שף ובעל מסעדות - 'קימל', ׳קימל בגלבוע', ׳התרנגול הכחול׳ ו׳מיסטר ומיסיס לי׳.

סלט סלק: כמובן סלק, סלרי, שזיפים, צנוברים, נענע, כוסברה, ויניגרט של רימונים וגבינת סנט מור בורלה. זה הסלט הכי נמכר במסעדת ׳קימל׳ בתל אביב ובגלבוע, וזכויות היוצרים עליו שייכים דווקא לרעייתי אורית, שהכינה אותו לראשונה.