אריסון וטראמפ באיזי

עופר והמשאלות

האירוע השנתי של עמותת MAKE־A־WISH, המגשימה משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים, נערך בשני בערב בהאנגר 11 בנמל תל אביב. השגרירה של רצון טוב של העמותה בתיה עופר התייצבה עם בעלה עידן עופר לעשות כבוד למייסדי העמותה, דניס ואבי בר אהרון. במרכז הערב הועלתה תכנית אמנותית ענפה שכללה איחוד של חברים בלהקה המיתולוגית 'בנזין'. דוד מימון, דודי ויסמן, ותמר סאפר - מנהלת אגף פיתוח ארגוני בבנק מזרחי טפחות, אשר נתן את החסות לאירוע, ייצגו את הקהילה העסקית. באירוע צוין שיתוף פעולה ראשון מסוגו של העמותה עם המלכ"ר 'מעגל נשים', במסגרתו נשיאת הארגון, איריס פרוחזאד הובילה 500 מתנדבות מרחבי הארץ להגשמת משאלות יוצאות דופן".

דאבל ברדוגו

גבי רוטר, מנכ"ל משותף ב'קסטרו' ואורית מלובנצ'יק־ברדוגו מנהלת מותג הקוסמטיקה 'איב רושה' בישראל, השיקו בשני את החנות הראשונה של רשת הקוסמטיקה בישראל בקניון איילון. את האירוע הפיקו בעלה של מנהלת המותג - אלירן ברדוגו, יחד עם שותפו ארז אלוביץ'. התרשמו לטובה: אריאל רוטר, ליטל קלמנסון ונוספים. 

ראובן שיף שוקי מיניביצקי ורונן ארצי, השותפים בפירמת רואי החשבון ' RSM שיף - הזנפרץ', לקחו חלק בכנס האירופאי של רשת RSM International, באדינבורו – סקוטלנד. רו"ח שיף הציג בפני המשתתפים את הפעילות החדשה של מחלקת הסייבר שהקים המשרד בארץ. מנכ"לית הרשת הבינלאומית ג׳ין סטפנס ומנהל אזור אירופה הנכנס אנאד סיוואראג'ן יגיעו ארצה בקרוב ללמוד את התחום. ג'פרי סיידל, מומחה מס בינלאומי ואחראי על חטיבת המיסים הבטיח גם הוא לבקר בקרוב בארץ הקודש. 

ילדי עמותת "גדולים מהחיים" הוזמנו בראשון להשתתף באירוע פתיחת ה'דרייב אין' החדש בכפר סבא . הילדים המאושרים זכו להתפנק ולצפות בסרט 'גאליס'. ליאור שמואלי מנכ"ל העמותה העניק לראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו , תמונה של ילדי עמותת "גדולים מהחיים" כאות הוקרה על פועלו למען העמותה. עוד נכחו: רונית שבירו מנכ"לית קניון כפר סבא הירוקה שהיתה שותפה לאירוח וליאון אדרי מבעלי סינמה סיטי.



לוק של מיליון דולר, מתלבשות השבוע: