גלאי המפקד
ירון גלאי מייסד ומנכ"ל אאוטבריין, הסטארט אפ הישראלי שהפך לפלטפורמת הפרסום מהגדולות בעולם, נחת השבוע בישראל. גלאי יזם ואירח בספונטנית ארוחת ערב במסעדת כתית של השף מאיר אדוני. המסעדה נסגרה לערב אחד לטובת מפגש טעים ונעים של בכירי עולם הפרסום.

בזמן שאכלו גילו הנוכחים כי השף אדוני היה פקודו של גלאי בחיל הים. ליקקו אצבעות: חנה רדו, מיכל רומי, הדר גור, אמיר וייס, מאור חן, אורי עיני, יוסי לובטון, עמית לבני, עדו הר־טוב, עדי כהן, עינת רביד שגיא חמץ. מאאוטבריין הגיעו איתן גלאי, עידו ירושלמי, גלעד דה פריס ואילן צינמן.
ויזנטל והבן הטוב

באולם מסקין בתיאטרון הלאומי הבימה נערכה בראשון בערב הצגת הבכורה של "הבן הטוב" מאת העיתונאי ואיש הטלוויזיה שי גולדן. ההצגה מבוססת על סיפור חייו האישיים של גולדן וביים אותה איציק ויינגרטן.


יונה ויזנטל, אילנית באומן ושי גולדן. צילום: רפי דלויה

בין הצופים שבילו יחד ערב בתיאטרון: השר לשעבר גדעון סער ורעייתו אשת התקשורת גאולה אבן, יונה ויזנטל ואילנית באומן, זהבה גלאון, רונית תירוש, זיוה להט ובנה דן, שרק קפץ להגיד שלום ולא נכנס לראות את ההצגה, עו"ד אלי זהר, סימה ויצמן ובתה גל, מנחם לייבה ורבים נוספים. לאחר ההצגה נערכה קבלת פנים שכללה התחככות עם השחקנים והיוצרים ומנכ"לית התיאטרון אודליה פרידמן.
מלצר מארח בהיכל
יו”ר עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין ארז מלצר ומנכ”לית העמותה שולה מליק אירחו בראשון את אירוע ההתרמה השנתי, בו נאספו כ־800 אלף שקלים למען בית החולים השיקומי.


דוד בן בסט, מירה וארז מלצר. צילום: קובי קנטור

הערב נערך בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה וכלל מינגלינג, נאומים והקרנת סרט על אודות קבוצת התיאטרון שהוקמה ביחידה לשיקום הפרעות תקשורת בבית החולים. התרגשו ונהנו מהופעה של דני סנדרסון: מנהל בית החולים, פרופ' עמירם כץ, ראש עיריית הרצליה משה פדלון, סגן יו”ר העמותה דוד בן בסט ורעייתו מירה, דורון ספיר, דוד פורר, עו”ד איתן אפשטיין, עמי ורונית אבן ונוספים. 
מאסטר מימון
אברהם מימון, בעליו של מותג תבליני מימון, אוהב לבלות את ימי שישי בהכנת סלטים מיוחדים ואוכל טוניסאי מסורתי, שמלווה אותו עוד מימי הסבא והסבתא. השף של מסעדת כרמים בבאר־שבע, רפאל סהר, ששמע על התחביב הקולינרי, הרים את הכפפה ופנה למימון בהצעה לארח את חבריו במסעדה.


אברהם ואתי מימון: צילום: צבי תקשורת

וכך התקבצו להם בחמישי האחרון חבריהם של אתי ואברהם מימון במסעדת כרמים לערב מיוחד. מימון, שיש המכנים אותו ה”פפריקאי”, פתח במזיגת בירות מהחבית, הכין ‘ספיישלים’ וגם כמה מאפים. טעמו ונהנו: חברת מועצת מיתר חדווה שקד, ממועצת להבים יעל סנה, צביקה אלוש וילדיהם של המימונים - אוריה, כפיר וליאור.
וואווי של אבא
מנכ”ל אלפא טלקום, היבואנית הרשמית של ענקית הסלולר הסינית וואווי לישראל, קובי כליף, אירח בראשון ברידינג 3 בנמל תל אביב את אירוע השקת ה־P8  Huawei - סמארטפון הדגל החדש של המותג הסיני.




במהלך הערב נחשף הקמפיין הפרסומי של הסמארטפון תחת הסיסמא “Make It Possible” בכיכובם של הזמר דני ניב, המכונה מוקי, וה’וונדרוומן’ הישראלית גל גדות. פרגנו ונהנו מהופעה של מוקי: מנכ”ל פלאפון גיל שרון שהגיע עם בתו עדי, מנכ”ל דינמיקה סלולר אלי אדדי, מנכ”ל רשת באג אמיר מודן ועוד.
 
גורמה בלאונג'
 
שף עינב אזגורי מביסטרו־בר סרווסריה ממליץ על פאיה נגרה. הפאיה מרהיבה, שופעת כל טוב, מבושלת בדיו דיונון ומשובצת בנתחי תמנון,
קלמרי ומולים.

 פאאיה נגרה בסרווסריה. צילום: גל בן זאב