מזונאב ביום הבסטיליה
פטריק מזונאב, שגריר צרפת בישראל ערך בשני בערב אירוע למוזמנים בלבד(והיו רבים כאלה) לרגל יום הבסטיליה - יום המהפכה, שמצוין ב-14 ביולי. האירוע נערך בבית השגריר ביפו, ובמהלכו הושמע ההמנון הצרפתי - לה מרסלייז, על ידי חיילי חיל הים הצרפתי, מספינת ה״דיקסמוד״.


פטריק מוזנאב שגריר צרפת בישראל. צילום: אביב חופי



ישראל מקוב וגד פרופר. צילום: אביב חופי

הבאים נהנו ממנות צרפתיות מסורתיות (לא לשומרי משקל) בהן ׳פוואה גרה׳, גבינות איכותיות וכמובן שמפניה. הגיעו להרגיש פריז ביפו: השר להגנת הסביבה אבי גבאי, השכן ממרכז פרס - שמעון פרס, יו״ר בנק לאומי דוד ברודט, גד ואתי פרופר, דורי מנור מבעלי קבוצת הרכב לובינסקי,  ישראל מקוב ובלה  לוסטיג ורבים רבים נוספים.
 

אבי גבאי. צילום: אביב חופי

הביקור הסודי של סניידר
בשקט בשקט הסתיים מתחת לאף של כולנו ביקורו בישראל של המיליארדר היהודי - דן סניידר, בעלי קבוצת הפוטבול האמריקנית ה״וושינגטון רדסקינס״ בישראל. סניידר שעשה את הונו בעסקי הפרסום, החליט בשלב מסוים לשנות פאזה, מכר את עסקי הפרסום שלו בכשני מיליארד דולר, ורכש בשנת 1999 את קבוצת הפוטבול, שמייצגת את הבירה האמריקנית, בליגת הNFL בעסקה שהוערכה אז בכ־800 מיליון דולר.
 

דן סניידר. צילום: רויטרס
 
לישראל הוא הגיע בשבוע שעבר יחד עם אמו ובני משפחה נוספים בשני מטוסים פרטיים. במשך כשבוע הוא ניהל ביקור חצי פרטי שכלל גם פגישה עם הנשיא לשעבר שמעון פרם. כאשר שמעו אנשי לשכת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על ביקורו של סניידר בארץ הם מיהרו ליצור קשר וביקשו שייפגש גם עם נתניהו. סניידר נענה ברצון להזמנה, וראש הממשלה פינה זמן בלו״ז העמוס שלו כדי לפגוש את האורח הנכבד.
פולטרוק מארח ומשיק
סגן נשיא tissot העולמי אולביה קסנדייה, עשה את הדרך ממקום מושבו בציריך לארץ הקודש, לרגל השקת קולקציית קיץ 2015 של מותג השעונים הבינלאומי. דודו פולטרוק - מבעלי קבוצת ׳רולטיים׳, יבואנית המותג לישראל, אירגן לכבוד האורח מסיבת חוף במסעדת ׳קסיס׳ ביפו.



דודו פולטרוק. צילום: אסף לב

המסיבה כללה מנות אוכל ראויות, שתיה, וכמובן שקיעה יפואית מושקעת במיוחד. אחד ממוזמני האירוע, ארנון תורן, מנכ״ל קבוצת קניוני עזריאלי - שחגג אתמול את יום הולדתו, החליט לבחון מקרוב את הקולקציה החדשה של השעונים, במחשבה אולי להצטייד בשעון חדש לכבוד היום המיוחד.
מדברים על לורנה
יובל בראון, מנכ״ל מ.ב.ס סוכנויות ספורט, יבואנית המותג סאקוני לישראל, אירח את פיטר לנגרהורסט ואת בנו מארק בתל אביב. לנגרהורסט, לשעבר מבכירי סוכני הספורט בעולם, הוא גם בעלה של לורנה קיפלגאט, אחת הרצות הגדולות והמעוטרות בעולם, שייצגה את הולנד, בשלוש אולימפיאדות והחזיקה במספר אליפויות עולם ושיאי עולם בריצות למרחקים ארוכים. בני הזוג ההולנדי הקימו מותג ביגוד ספורט הנושא את שם האישה - ״לורנה״, ולנגרהורסט הגיע לארץ כדי לדון בקידום שיווק המותג בארץ הקודש.





יובל בראון, פיטר לנגרהורסט ובנו מאר. צילום: יח"צ

לוק של מליון דולר: המתלבשות של השבוע:


בלה לוסטיג: במראה המנומר, הגרסה הקלסית. צילום: אביב חופי

ח"כ רוויטל סוויד: בלוק העו"ד המשודרג עם שרוול וחצי. צילום: רפי דלויה

גאולה אבן: באוברול כחול מבד נוזלי סטייליסטי. צילום: רפי דלויה