הביקור הסודי של סניידר

בשקט בשקט הסתיים מתחת לאף של כולנו ביקורו בישראל של המיליארדר היהודי דן סניידר, בעלי קבוצת הפוטבול האמריקאית הוושינגטון רדסקינס בישראל. סניידר, שעשה את הונו בעסקי הפרסום, החליט בשלב מסוים לשנות פאזה, מכר את עסקי הפרסום שלו בכשני מיליארד דולר, ורכש בשנת 1999 את קבוצת הפוטבול שמייצגת את הבירה האמריקאית בליגת ה-NFL בעסקה שהוערכה אז בכ-800 מיליון דולר.


דן סניידר. צילום: רויטרס

לישראל הוא הגיע בשבוע שעבר עם אמו ועם בני משפחה נוספים בשני מטוסים פרטיים. ביקורו החצי־פרטי נמשך כשבוע וכלל גם פגישה עם הנשיא לשעבר שמעון פרס ועם ראש הממשלה בנימין נתניהו.
הראל והידידים


במלון דן תל אביב התקיים בחמישי אירוע המועדון המדעי של אגודת ידידי מכון ויצמן. את האירוע אירחו יו״ר אגודת הידידים שמשון הראל, מבעלי אמריקה-ישראל, והמנכ"לית יעל גורן-וגמן. התייצבו: פרופ' ישראל בר-יוסף, סגן נשיא מכון ויצמן, פסקל ואילנה מנטו, סמי סגול, איש העסקים רמי זאבי - בנו של גד, עמיר שאלתיאל, יו"ר אלדר, גליה ויהושע מאור, פרופ' מיכאל סלע, אברהם קוזניצקי, יעל גיט, רותי ואברהם ("לולו") אסף, דרור תורן, שי טייטלבוים, דרור צדר, אלי כץ, אורי בלאק, אהוד שפירא, שלמה ואהובה ינאי ואורנה ומשה צור.


שמשון הראל ואהוד שפירא. צילום: אוהד הרכס, עידן זליקוביץ'

 
יעל גורן-וגמן עם יהושע וגליה מאור. צילום: אוהד הרכס, עידן זליקוביץ'
 
גלאי המפקד
ירון גלאי, מייסד ומנכ"ל אאוטבריין, הסטארט־ אפ הישראלי שהפך לאחת מפלטפורמות הפרסום הגדולות בעולם, נחת השבוע בארץ. גלאי יזם ואירח ארוחת ערב במסעדת כתית של השף מאיר אדוני. המסעדה נסגרה לערב אחד לטובת מפגש טעים ונעים של בכירי עולם הפרסום.


ירון גלאי. צילום: יח"צ

במהלך הארוחה גילו הנוכחים כי השף אדוני היה פקודו של גלאי בחיל הים. ליקוקו אצבעות: חנה רדו, מיכל רומי, הדר גור, אמיר וייס, מאור חן, אורי עיני, יוסי לובטון, עמית לבני, עדו הר־טוב, עדי כהן, עינת רביד שגיא חמץ ומאאוטבריין: איתן גלאי, עידו ירושלמי, גלעד דה פריס ואילן צינמן.
טיול השחרור של שטראוס

עדי שטראוס, מבעלי קבוצת האירוח והקולינריה Adi's Lifestyle, ערך הקרנת טרום בכורה לסרט הדוקומנטרי "מסע בחזרה לחיים".
 
ההקרנה האינטימית נערכה במלון ריץ-קרלטון הרצליה בשיתוף אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל. הסרט בבימויה של מיה איידן מסכם את פרויקט "טיול שחרור", שבמסגרתו 20 מפצועי ונכי צה"ל ממבצע צוק איתן וממערכות ישראל יצאו יחדיו להשלים את טיול התרמילאים המסורתי בהודו לאחר השירות הצבאי.

שטראוס, שגייס כסף לפרויקט המבורך, קיבל את פני האורחים והשותפים, וביניהם: שר הבינוי יואב גלנט ורעייתו קלודין, יו"ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל אלוף (במיל') אליעזר שקדי ומנהלת אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל ורד רוט.
 
עדי שטראוס, יואב וקלודין גלנט ואליעזר שקדי. צילום: אביב חופי
מנפלאות השבוע

> תגידו מזל טוב ליהלומן אשר לב ולבת זוגו נטע-לי זלצרמן, שנישאו בחתונה קסומה באיים המלדיביים.
> נועם לניר נהנה מהפלגה ביאכטה לאיביזה.
> משה גאון יצא יחד עם בנו לטיול אופנועים אקזוטי בקירגיזסטן.
> שרון כידון חגגה כך וכך קיצים באי מיקונוס ביוון, עם בעלה מודי וחברים.