גאגא בסטואה


הבמאי תומר הימן עבד במשך שמונה שנים על הסרט ״מיסטר גאגא״, המתעד את סיפור חייו של הכוריאוגרף אוהד נהרין, שתחת ניהולו הפכה להקת בת שבע הישראלית לאחת מלהקות המחול המצליחות בעולם. הסרט הושלם לאחר קמפיין גיוס כספים מוצלח של סרטי האחים הימן באתר "קיקסטארטר", שבמסגרתו הושג מימון של 83,000 דולר מ־840 תורמים שונים. עמית רונאל שליו, הבעלים של הסטואה, מתחם האירועים בגעש, אירח בשני הקרנת טרום־בכורה חגיגית של הסרט שבה נכחו: נהרין ורקדני להקת בת שבע לדורותיהם, מריום נכט, דן מהורי, רוני דואק, רינת קליין, שחגגה אתמול את יום הולדתה, דפי לוי וייס, מייסדת מעגל הידידים הצעירים של להקת בת שבע, ועוד.



ויגודסקי נוסטלגית


אירוע ההתרמה השנתי של שדולת הנשים בישראל נערך בראשית השבוע במוזיאון ת״א לאמנות. יו״ר אגודת ידידות השדולה השחקנית יונה אליאן ובן זוגה ששי קשת תרמו את המופע שלהם ״נוסטלגיה זה לא מה שהיה״. כל ההכנסות מהערב יועברו לקידום זכויותיהן ומעמדן של נשים בישראל. השתדלו, באו, ופגשו את המארחות יפה ויגודסקי, יו״ר שדולת הנשים, ומיכל סלע, מנכ״לית שדולת הנשים בישראל: השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, ד״ר יפעת בן חי שגב, עו״ד אלה גרא, עדינה בר שלום וגליה אלבין.


גליה אלבין ויפה ויגודסקי. צילום: נדב אלגרבלי


גבריאל ואורן מרעננות


ענת גבריאל מנכ״לית יוניליוור ישראל, ועו״ד טל אורן, מנכ״לית בפועל של אוצר מפעלי ים, חברו לשיתוף פעולה שמסתמן כמרענן הרשמי של הקיץ. בראשון בערב הועלה לראשונה מיצג המים הצבעוני, שיזמו והובילו השתיים, ויופעל במהלך החודש הקרוב במעגנה שבנמל תל אביב. מדובר במיצג בן כמה דקות המועלה אחת לחצי שעה, החל משעות הערב ואל תוך הלילה. מוזמני ה-VIP נפגשו בבר שלגוני הגורמה של מגנום - נותן החסות הראשית למיצג. נהנו מחוויה מתוקה במיוחד: עמיקם כהן, יו״ר דירקטוריון אל־על, שהגיע לפרגן לבת זוגו המארחת טל אורן, יהודה זפרני, יו״ר דירקטוריון בפועל של אוצר מפעלי ים, הרצל שלם יו״ר דירקטוריון אתרים, ירון קליין מנכ״ל אתרים, אייל רביד מנכ״ל רשת ויקטורי, דורון זילברשטיין מנכ״ל יוניליוור פודסולושיינס, מיכל גולדמן סמנכ״ל שיווק יוניליוור ישראל, גיל טייכמן ושותפו קובי רוזנטל, שהיו אמונים על תאורת מייצג המים ורבים נוספים.




טל אורן, עמיקם כהן וענת גבריאל. צילום: שוקה כהן


טופול על הבמה


חיים טופול התייצב בשני בערב על הבמה באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב והודה לכל מי שתרם והגיע להשתתף בערב למען עמותת כפר נהר הירדן. טופול משמש כיו״ר העמותה, המפעילה את הכפר ובכך מאפשרת לילדים עם מחלות ממושכות וצרכים מיוחדים ליהנות מנופש בגליל. באמנותי: הצגת הבכורה למחזמר ״המלך ואני״ בכיכובם של איציק כהן וגלית גיאת. בין התורמים: אורי דורי, מושיק תאומים, יורם בליזובסקי ונוספים.




אורי דורי, חיים טופול ויורם בליזובסקי. צילום: "נאור גל ים"



איפורים של קיץ


באווירה קיצית ונעימה פתחו ניצה בילט ובנה אורי בילט, מבעלי לילית קוסמטיקה, את בוקר יום שני השבוע בחגיגה של צבע. השניים אירחו במלון רויאל ביץ' בתל אביב את השקת המוצרים החדשים של מותג האיפור האירופי הפונה לקהל הצעירות - essence.



בילט עצמה שימשה דוגמה אישית והגיעה מאופרת במוצרי המותג שהוצגו לאורחים. התייצבו: נציגי החברה המייצרת שבאו לכבוד האירוע מחו״ל, עופר לוי, סמנכ״ל שיווק וסחר בסופר פארם, והרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק וסחר קוסמטיקה בסופר פארם.




אורי בילט וניצה בילט. צילום: רפי דלויה

לוק של מיליון דולר


מיטל דנינו, עפרה רייף שמלצר ותלמה בירן. צילום: אביב חופי ורפי דלויה