הורביץ באהבת חינם
נעמי וחיים הורביץ ערכו ברביעי ערב הוקרה לחברים בהנהלת העמותה לקידום החינוך בתל אביב־יפו. האירוע התקיים במלון הילטון בת״א. יו״ר העמותה ומייסדה, דוד פורטוביץ, שצימח זקן, הסביר שהוא נערך ל־ט׳ באב, היום שבו חרב בית המקדש בשל שנאת חינם, וציין כי הדרך הטובה ביותר למגר שנאת חינם היא באהבת חינם. בין הנוכחים: מנכ״ל העמותה חזקי פורטוביץ, דני מרגלית, יו״ר השנתי של העמותה עו״ד נחום פינברג, שרון איילון, פרופ׳ יוסי גרוס, אורית בנבנישתי, דוד אללוף, דורון ספיר, יוסף בר נתן ועוד. האורחים נהנו מארוחת ערב, מהרצאה של אריק זאבי על התמודדות עם אתגרים, ומביקור בספא שבע התאילנדי, של נעמי הורביץ. במהלך הערב הפתיע פורטוביץ את חיים הורביץ כאשר הזמין אותו לבמה והגיש לו זר פרחים לרגל יום הולדתו ה־55.

פורטוביץ ופיינברג. צילום: מאיו ומנשה, וידאו אלפא



אורית בנבנישתי והזוג הורביץ. צילום: 
 מאיו ומנשה, וידאו אלפא

מנפלאות סופהשבוע
איש העסקים אילן בן דב הגיע בלילה שבין שישי לשבת בחצות וחצי לבר הטיילור מייד באלנבי 99.

אילן בן דב. צילום: ללא
 
אמן החושים הישראלי ליאור סושרד כבש ביכולותיו המופלאות את כוכב הקולנוע לאונרדו דיקפריו בכנס של קרן דיקפריו שנערך בניס שבצרפת. עורכי הדין תמי ויהודה רוה התחדשו בנכד, בן לטלי ושניר. רמי ברכה מטייל עם משפחתו בעיר לונדון.
גיבושון המנכ״לים בעכו
ארגון Superbrands הבינלאומי, שאותו מייצגים בישראל אתי עמיעד וערן יסעור, מכתיר מידי שנה את מותגי־העל של ישראל. המנכ״לים של המותגים הוזמנו לבלות את יום חמישי האחרון בעיר עכו. תוכנית הגיבוש כללה: מטעמים של השף הצעיר דלאל בבזאר הטורקי, סיור בסמטאות העיר העתיקה שהוביל ראש העיר שמעון לנקרי, ודיון שנערך באתר מיוחד -30 מטר מתחת לאדמה באולמות האבירים העתיקים. ארוחת הערב הוגשה אל מול השקיעה במרפסת מלון הבוטיק אפנדי, שם נהנו האורחים המכובדים ממטעמי דגת הים העכואית. נהנו לגלות את עכו: ציון בלס, איציק צאייג, ענת גבריאל, עדי סופר־תאני, ליאור רייטבלט, רמי לוי, דורון ספיר, אריאל פינטו, פינו צרויה, אלי גידור, דני שרף, ג׳יל גמון, מיכאל אילוז, יובל מטלון, פיני קמרי ואורן הוד.

בלס ויסעור. צילום: אלעד מנטל


סופר-תאני ועמיעד. צילום: אלעד מנטל

קוורי מתקבל בברכת זוהר
בכירים ויזמים מתעשיית ההייטק בישראל הגיעו ברביעי בערב לברך את שגרירה החדש של הממלכה המאוחדת בישראל - דיוויד קוורי. השגריר הבריטי החדש החליף בתפקיד את מתיו גולד, שהיה מעורה מאוד בישראל וצבר לו כאן ידידים רבים. האירוע החגיגי שארגנה השגרירות נערך בלוקיישן מיוחד - הגג של חברת Wix בנמל תל אביב. הגיעו לברך את קוורי שנכנס לתפקיד לפני שבועיים: שי אגסי; חיים שני מקרן Israel growth Partners; ניר זוהר, נשיא Wix; רוב דיקסון, סגן השגריר הבריטי; נעמי קריגר־כרמי, מנהלת מרכז הטכנולוגיה בריטניה־ישראל; עו״ד ג׳רמי לוסטמן מהפירמה הגלובלית DLA Piper; רים יוניס מחברת אלפא אומגה ועוד.

קריג, כרמי, לוסטמן, קוורי וזוהר. צילום: בן קלמר
רודרמן בבית הלבן
ג׳יי רודרמן, נשיא קרן משפחת רודרמן, הפועלת לשילובם של אנשים עם מוגבלויות בחברה בישראל ובארה״ב, השתתף בשבוע שעבר באירוע חגיגי בבית הלבן לציון 25 שנה ל״חוק אמריקאים עם מוגבלות״. האירוע בבית הלבן היה השיא בשרשרת אירועים לציון היום ההיסטורי שנערכו ברחבי ארה״ב. אמו של ג׳יי, מרשה, שייסדה את הקרן המשפחתית עם בעלה מורטון רודרמן ז״ל, הצטרפה אף היא לביקור בביתם של בני הזוג אובמה.
את האירוע אירחו נשיא ארה״ב ברק אובמה וסגנו ג׳ו ביידן, והשתתפו בו נציגי ממשל, חברי קונגרס ופעילים בולטים בקהילה למען אנשים עם מוגבלויות.

מרשה רודרמן ובנה ג׳יי רודרמן. צילום: ללא