ריבן שופט בטנריף


תחרות הקליאו האמריקאית (Clio awards) היא אחת מתחרויות הפרסום הוותיקות והנחשבות בעולם הפרסום. השנה ימלאו 55 שנה לקיומה של התחרות, המושכת אליה מדי שנה את בכירי ענף הפרסום מרחבי העולם. בהתאם, כשופטי התחרות מלוהקים בכירים מתחום הפרסום ממדינות שונות על פני הגלובוס. השנה נפלה בחלקו של טל ריבן, סמנכ״ל קריאייטיב באדלר־חומסקי, הזכות להימנות עם צוות השיפוט של התחרות בקטגוריית פרינט ושילוט חוצות.



חבר השופטים התכנס בשבוע שעבר בטנריף שבאיים הקנריים, בריזורט היוקרתי של רשת העילית ריץ קרלטון, כדי לבחון את המועמדים וכדי לקבל החלטות. הצוות מנה שבעה אנשים בלבד, ומלבד ריבן השתתפו בו נציגי משרדי פרסום גדולים מארצות הברית, מברזיל, מקנדה, מהודו, מטורקיה וממלטה.


טקס חלוקת הפרסים עצמו יתקיים בניו יורק בסוף ספטמבר.



טפרבגר חוגג על החומות
לאחר 145 שנה הושק מחדש היקב המשפחתי - טפרבגר. הבעלים מוטי טפרברג, דור חמישי למקימי היקב שנפתח לראשונה בשנת 1870, ציין את ההשקה ואת המיתוג החדש באירוע רב־משתתפים במוזיאון מגדל דוד בירושלים. במרכז המיתוג מחדש של היקב עומדת החלפת הלוגו - האות ט' תחליף מעתה את השם הלועזי, כחלק מהחיבור לאדמה וליצירה העברית. מנהל השיווק ביקב רועי הראל הציג במהלך האירוע חמש סדרות חדשות, הכוללות בסך הכל 33 יינות. כל סדרה מוקדשת לכל דור במשפחת טפרברג תחת הכותרים – מורשת, השראה, חזון והתרשמות. עשה שמח: הזמר משה פרץ.





מוטי טפרברג, משה פרץ ורועי הראל. צילום: איתי שרבר


אנג’ל לחופש הגדול
איש העסקים אודי אנג׳ל, כמו הורים רבים אחרים, דואג לעשות 'פאן' לילדיו בחופש הגדול. אנג׳ל ממשיך במסורת שלו לבלות עם הדור הצעיר, ולפני כשבועיים בילה עם בנו איתי ועם חבריו בחופשה של לפני גיוס על היאכטה שבבעלותו. הבאות בתור ליהנות מחופשה מפנקת על אותה יאכטה היו בתו אלונה וחברותיה, ובימים אלו הוא מבלה בבלגרד עם בנו אורי ועם חבריו.




אודי אנג'ל. צילום: אלוני מור


קרן בפברז’ה
בנס ציונה הושק בחמישי האחרון מתחם "פברז'ה". מתחם אירוח בבעלות איש העסקים רומן באבאדג'נוב, המשתרע על 22 דונם של גן טרופי וכולל שני אולמות שעוצבו כארמונות מצרפת, שש ברכות ענק הכוללות מפלי מים, מזרקה מוזיקלית ושש סוויטות מפוארות. לדברי בעלי המקום הושקעו בו כ־100 מיליון שקל. אירוע הפתיחה החגיגי כלל הופעה של מנור ואביהו שבת, ונצפו בו בין היתר: מנכ"ל המתחם זאב קרן, שף המקום גיא פרץ שפינק במטעמים, סולי סקאל, אלון קסטיאל ועוד.




זאב קרן. צילום: אסף לב


נדל”ן על הסיפון
אירוע שיט הנדל"ן שיזמה קרן חיות בעלת קרן חיות יזמות נדל"ן נערך בחמישי על אוניית גולדן איריס של מנו ספנות במפרץ חיפה. הכנס עסק, רובו ככולו, בעידוד התחדשות העירונית באזור חיפה והקריות. באירוע הססגוני בלטו בנוכחותם: ראש עיריית חיפה יונה יהב, ראש העיר קריית ים דוד אבן־צור, ראש העיר קריית אתא יעקב פרץ, ראש העיר טירת הכרמל אריה טל, בעלי גיאוקרטוגרפיה בני הזוג פרופ' אבי דגני וד"ר רינה דגני, האדריכל אילן פיבקו ושורה של יזמי נדל"ן בהם: יקי אמסלם מאלמוג־כדאי, יוסי אברהמי, יגאל צ'ודנר בעלי נתיבי הקמה, אייל ירון בעלי בית תרמי, סלים לחאם ועוד. לקראת סיום השיט נערכה הגרלה בחסות מנו ספנות שהפרס לזוכים בה - הפלגה לסופשבוע בקפריסין והרמת כוסית מטעם חברת גפנים שכיבדה את האורחים ביינות משובחים.




איל ירון, אילן פיבקו וקרן חיות. צילום: רונן שי


בוקר באשרא
אשרא, החברה הישראלית לביטוח סיכוני סחר חוץ, חנכה ביום רביעי את "מועדון ארוחת הבוקר". למועדון אמורים להגיע קבוצות מצומצמות של יצואנים לאירוע אינטימי שיכלול ארוחת בוקר והרצאות מקצועיות. המפגש הראשון שנערך במשרדי החברה בתל אביב התמקד בהזדמנויות היצוא לאמריקה הלטינית, ונערך בשיתוף עם לשכת המסחר אמריקה הלטינית. הרצו: מנכ"ל אשרא צחי מלאך, נשיא קבוצת ח. מר מריאן כהן ונשיא לשכת המסחר אמריקה הלטינית.




מריאן כהן, צחי מלאך. צילום: ניקול הרשקוביץ