הטררם של פיינגולד

לקול צהלות ילדים וטף הושקה בראשון לפנות ערב פעילות הקיץ של בית התפוצות בשיתוף עם להקת טררם. לאחר מינגלינג קצר מלווה בגורמה, שכלל במבה, תפוצ'יפס וסוכריות על מקל, עלו לבמה בבית התפוצות בתל אביב מייסד להקת טררם דורון רפאלי וחברי הלהקה. הם העבירו סדנה מוזיקלית סוחפת, שכללה לימוד מקצבים תוך תיפוף על הגוף ועל כיסאות. שיפרו את חוש הקצב בהנאה רבה: מנכ"ל בית התפוצות דן תדמור, יו"ר דירקטוריון הבימה נורית דאבוש ובתה לי־אב, עו"ד גדעון פישר וילדיו, נציג בנק יוליוס בר בישראל יצחק פיינגולד, מנכ"לית חברת תיירות הספארי וקונסול הכבוד של זמביה רונית הרשקוביץ, חנה פרי זן ונכדתה יובל, שגנבה בחן רב את ההצגה למנחים.
 

צילום: אביב חופי

 

החברות של בוגנים 
מעצב השיער מיקי בוגנים, חביבן של נשות האלפיון, עשה אתנחתה קלה באמצע עונת החתונות הסוערת ואירח לארוחת ערב חברות ולקוחות מובחרות. ה"דינר" היוקרתי והמפנק התקיים במסעדת מיסטר אנד מיסיס לי של השף שאול בן אדרת, במתחם ג'י צמרת בתל אביב. את החסות לאירוע העניק מותג היוקרה לשיער קרסטס, החוגג בימים אלו 50 שנה להיווסדו. בין אלו שהתייצבו בשמחה, אכלו לשובע סושי משובח ולא פחדו שהלחות תהרוס להן את הפריזורה: חנה גרטלר, ג'ודי שלום ניר מוזס, אורנה אלוביץ', לאה שנירר, ניקול ריידמן ועוד.
צילום: יח"צ 

חוגג ביפן 
איש העסקים משה חוגג שוהה בימים אלו ביפן. הלו”ז של חוגג כולל דיון מרתק עם מעצב העל היפני ניקושירי על הקשר שבין עיצוב אופנה לעיצוב בדיגיטל, מדידת בגדים בסטודיו, התרשמות לטובה מהרובוט של חברת הונדה ואחיזת חרב בת 500 שנה.
רוסנובסקי על בגדים ועל קירות
המעצבת לארה רוסנובסקי התחדשה בחנות בגדים במרכז שוסטר בצפון תל אביב. לאירוע פתיחת החנות הגיעו אושיות אופנה שנהנו ממוזיקה חיה והשיקו כוסיות שמפניה. בין המברכים היה גם איש העסקים משה פטרבורג, השוקד בימים אלו על בניית מלון בוטיק חדש ויוקרתי ברחוב נחלת בנימין. פטרבורג הזמין באחרונה מרוסנובסקי, הידועה גם בכישרון הציור שלה, תמונת שמן המיועדת ללובי מלון הבוטיק. עוד הגיעו לפרגן: הצלם רון קדמי והסטייליסטית סנדרה רינגלר.

 איש העסקים פטר פטרבורג  בהשקת החנות החדשה של לארה רוסנובסקי. צילום: אלירן אביטל


צילום: יח"צ
 
שף ניצן רז מבעלי המסעדות טוקו ואונו
ממליץ על סושי בהרכבה עצמית - "מנות ה'שרינג' שלי שוברות את הסטנדרט הקבוע של ארוחה (מנות: ראשונה עיקרית ואחרונה, ומנות אישיות) ומעניקות לסועדים אפשרות לטעום מגוון טעמים ומרקמים, וגם, כמובן, להתחבר חברתית אחד עם השני״.
צלומים: גל בן זאב ודרור  יקב בזל הגולן