השבוע משך אליו ילדים ואת אלו שעדיין ילדים בנשמתם. ראו מקרוב את כוכבות דיסני אנה ואלזה מחוללות על הקרח נותני החסות לפסטיבל: יו"ר ישראכרט דן קולר מנכ"ל ישראכרט רונן שטיין וגם: תמי לנדסמן, טובי שמלצר, דוד פתאל שהגיע עם בתו הקטנה ועם בנו אסף, עדינה לוי עם בתה יפית אטיאס־לוי ועם הנכדים.

2 במסגרת פעילות הקיץ של בית התפוצות בשיתוף להקת טררם שיפרו השבוע את חוש הקצב מנכ"ל בית התפוצות דן תדמור, יו"ר דירקטוריון הבימה נורית דאבוש ובתה לי־אב, עו"ד גדעון פישר וילדיו, נציג בנק יוליוס בר בישראל יצחק פיינגולד ועוד. 
3 עומרי כספי, גל מקל, ומשלחת שחקני ה־NBA שהתארחו בארץ, חגגו את סיום הביקור במתחם חדרי הקריוקי הפרטיים מי און דה מייק בנמל תל אביב. הגיעו להיפרד ולהתחכך: ג'ייסון ודיוויד אריסון ואור עופר מנכ"ל ומקים חברת האינטרנט הישראלית SimilarWeb.

 

דיוויד אריסון ואור עופר. צילום: אביב חופי
 
4 איש העסקים אודי אנג׳ל ממשיך במסורת שלו לבלות עם הדור הצעיר, ולפני כשבועיים בילה עם בנו איתי ועם חבריו בחופשה של לפני גיוס על היאכטה שבבעלותו. הבאות בתור ליהנות מחופשה מפנקת על אותה יאכטה היו בתו אלונה וחברותיה. השבוע בילה בבלגרד עם בנו אורי ועם חבריו.
 
5 סמנכ״ל קריאייטיב באדלר־חומסקי טל ריבן נשלח לטנריף שבאיים הקנריים, לריזורט היוקרתי של רשת העילית ריץ קרלטון, לאחר שנבחר לכהן בצוות השיפוט של תחרות הקליאו היוקרתית בקטגוריית פרינט ושילוט חוצות.
 
טל ריבן מעיין בטנריף. צילום: שוקה כהן

6 משה חוגג שוהה בימים אלו ביפן. הלו"ז של חוגג כלל דיון מרתק עם מעצב־העל היפני ניקושירי על הקשר שבין עיצוב אופנה לעיצוב בדיגיטל, מדידת בגדים בסטודיו, התרשמות לטובה מהרובוט של חברת הונדה ואחיזת חרב בת 500 שנה.
 

משה חוגג חוגג ביפן. 

אקשטיין מכנס
הכנס השנתי של מכון אהרן למדיניות כלכלית נערך בשבוע שעבר במרכז הבינתחומי הרצליה.  יו"ר המכון, פרופ' צביקה אקשטיין (לשעבר המשנה לנגיד בנק ישראל), הציג במסגרת הכנס תוכנית למדיניות תקציב הממשלה לשנים 2016–2020. האזינו: שותף כללי ומייסד כרמל ונצ'רס ויו"ר דירקטוריון מכון אהרן למדיניות כלכלית שלמה דברת, פרופ' עומר מואב, עפרה שטראוס, יו"ר בנק הפועלים יאיר סרוסי ששוחח עם ישראל מקוב, ראש החטיבה העסקית והמסחרית בבנק לאומי קובי הבר, סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר ערן ניצן, ראש עיריית הרצליה משה פדלון, ראש אגף תקציבים במשרד האוצר לשעבר גל הרשקוביץ, מנכ"לית מכון גזית גלוב לחקר הנדל"ן ד"ר אפרת טולקובסקי ועוד.
 

שלמה דברת פרופסור צביקה אקשטיין. צילום: עדי כהן צדק
פרומו בתא הטייס
תנועה ערה נרשמה השבוע בהאנגר המטוסים של אל על בנתב"ג. כוכבי כדורסל בעבר ובהווה עלו ללא מזוודות למטוס מדגם בואינג 767 במסגרת צילומי פרומו של ערוץ הספורט לעונת שידורי היורובסקט - אליפות אירופה בכדורסל שתשודר בערוץ.


מבלים בתא הטייס, צילומים לפרומו של ערוץ הספורט. צילום: סיוון פרג'

ראש אגף השיווק של החברה עינת ינאי צפתה בקברניט, הטייס הראשי וראש אגף מבצעי אוויר עידו שרון מתדרך את מיקי ברקוביץ' בתא הטייס.