פרנקל אופנתית בכל מידה
ענת פרנקל, שעסקה בעברה בתחום האופנה, חזרה לאחרונה לשורשי המקצוע כשהפכה לפרזנטורית של העסק שלה. פרנקל, רעייתו של שמואל פרנקל, מבעלי אפסילון בית השקעות, נכנסה לפני כמה חודשים כשותפה בעסק האופנה של עדנה פישר־מרקל בחנות "נונה מרקל", הקיימת כבר 20 שנה וממוקמת ברחוב דיזנגוף בתל אביב. השותפות מייבאות מותגים גרמניים לנשים, ומספקות פתרונות אופנתיים לנשים שלובשות עד מידה 48. פרנקל קצרה מחמאות רבות מחבריה ברשת, שעה שדגמנה בעצמה את קולקציית הסתיו העדכנית של החנות.


וידאו־ארט אופנתי

יו”ר קבוצת גולף אהרון מידן ומנכ"ל הקבוצה אלי מיזרוח פתחו את השבוע בהשקת קולקציית סתיו־חורף של GOLF.  בתצוגה שנערכה בבניין נטוש הוצגו הדגמים  בוידאו־ארט על גבי מסכים גבוהים. בין המתעדכנים באופנה: ישראלה שטיר,   עופרה שמלצר רייף, מבעלי קבוצת שלמה, מנכ”ל משותף במשרד הפרסום אדלר חומסקי אמיר גיא, מנכ”ל ובעלים של טולמנס’ שוקי שוורץ, דגנית חרל”פ ובתה דנה, יורם אלטמן, מבעלי קבוצת גראוויטי, בעלי עטיה נכסים שמואל עטיה,  מנהלת שיווק קבוצת גולף ענבר נחשון, נציגי הקניונים מירי טוכמאייר, גבי רביד, דליה ממרוד, שי לי ליפא, , המשנה למנכ”ל מליסרון ומנכ”ל קבוצת קניוני עופר משה רוזנבלום, מנכ”ל קניוני עזריאלי ארנון תורן ועוד.


אלי מזרוח ואמיר גיא. צילום: אביב חופי 


יורם אלטמן. צילום: אביב חופי


דגנית חרל"פ. צילום: אביב חופי


ענבר נחשון ואהרון מידן. צילום: אביב חופי
 

בחזרה לדלי הקרח
קמפיין "אתגר דלי הקרח", שהפך לתופעה ויראלית חובקת עולם וסחף המונים בשנה שעברה, נערך שוב גם החודש. במסגרת הקמפיין, שנועד לעורר את המודעות למחלת ה־ALS, גולשים מרחבי הרשת מקבלים אתגר מחבריהם לשפוך על עצמם דלי מלא במי קרח, לצלם את האירוע, להעלות לרשת ובאמצעותה להעביר את האתגר לאחרים. חברת קדימהסטם, חברת ביו־מד ישראלית, הנסחרת בבורסה ומפתחת תרופה למחלת ה־ALS, החליטה להירתם להצלחת הקמפיין גם השנה. עובדי החברה, בראשות המנכ”ל יוסי בן יוסף, הגיעו לביתו של שי ראשוני – חולה ALS ומנכ"ל עמותת פרס לחיים, הפועלת להאיץ את חקר המחלה ותורמת לרווחת חולי ה־ALS, ויחד איתו ביצעו את האתגר.


אתגר דלי הקרח 
לקנר בחצר האבירים
כמה ימים לפני תום פגרת הקיץ של בתי המשפט ותחילת שנת המשפט הבאה, השותפים במשרד בן־שחר – לקנר, עו”ד ברוריה לקנר - ראש מחלקת ליטיגציה, ורפי שחם - ראש מחלקת נדל”ן, פינקו את עובדי המשרד ביום טיול בצפון. חמושים בכובעים ומשקפי שמש נהנו עורכי הדין מהנופים המרהיבים של ראש הנקרה, ביקור בחצרות האבירים שבעכו העתיקה וקינחו בארוחה במסעדת דגים בנמל עכו. 

עובדי משרד בן-שחר - לקנר 
 
גורמה בלאונג'
בני רבה, הידוע בכינויו בני הדייג, השף הראשי והבעלים של רשת מסעדות "בני הדייג" ממליץ על מנת הדגל: "ברבוניות בציפוי קריספי", המוגשות לצד מטבלי צ'ימיצ'ורי תוצרת בית. מטבלי הצ׳ימיצ׳ורי מוגשים בשני צבעים: אדום, המורכב מעגבניות, פלפל אדום חריף וגמבה קלויה וקלופה, וירוק, המורכב משום, כוסברה, פלפל ירוק חריף, לימון טרי סחוט ומלח.


ברבוניות, בני הדייג 
דבר השף
"המנה נולדה עוד כשילדי היו קטנים ורציתי ליצור מנה שהם יוכלו לאכול כמו צ'יפס. את המטבלים יצרתי כשדרוג למנה כדי לייחד אותה וליצור משהו שלי. המנה זוכה להצלחה רבה בכל הסניפים״.

בני רבה, בני הדייג