1. כנס EduAction של פורום הפיס לחינוך שנערך ברביעי בחולון זימן שיחה מעניינת בין יו"ר בנק הפועלים, יאיר סרוסי, למנחה הטלוויזיה האמריקאי הוותיק לארי קינג. סרוסי סיפר למוזמנים על מיזמים פרטיים שקמו בישראל והוכיחו לעוסקים בחינוך שבאמצעות גישה נכונה ורוח התנדבותית אפשר להביא בתי ספר להצלחות ולהישגים. יו"ר קק"ל אפי שטנצלר הכריז בכנס כי קק"ל עומדת להשקיע בכמה תוכניות חינוכיות לקידום מנהיגות דור העתיד. קינג סיפר על ילדותו ונזכר בערגה ב"פושקה", הלא היא קופת קק"ל הכחולה The Blue Box - וכשירד מהבמה התרגש לקבל את הקופה המעודכנת. 
2. בגלריית Raw Art נפתחה בחמישי שעבר תערוכה קבוצתית שאותה אצרו שירה דוידי, רעייתו של ישי דוידי ודורית לאוטמן רעייתו של נעם לאוטמן - שתיהן בוגרות תוכנית הטכניון לאוצרות. הגיעו לפרגן: הבעלים של שתי האוצרות, אבי ואתי נאור, חן למדן, טלי יעקבי, שוני ריבנאי ועוד. 

שירה דוידי ודורית לאוטמן. צילום: אביב חופי
 

3. רוני אירני, יפעת אירני ויוסי אירני, בעלים משותפים של רשת פקטורי 54, השיקו את קולקציית סתיו–חורף 2015־2016 של מותגי־העל במסעדת "קלארו" במתחם שרונה בת"א. השף רן שמואלי עמל על תפריט מיוחד לאירוע שבו נכח גם תומר אירני, דור ההמשך לבעלי הרשת, שכבר ממלא בה תפקיד ניהולי. 

יפעת ורוני אירני. צילום: שוקה כהן
 
4. ענת פרנקל, שעסקה בעברה בתחום האופנה, חזרה לאחרונה לשורשי המקצוע כשהפכה לפרזנטורית של העסק שלה. פרנקל, רעייתו של שמואל פרנקל, מבעלי אפסילון בית השקעות, הצטרפה לפני כמה חודשים כשותפה בעסק האופנה של עדנה פישר־מרקל, בחנות "נונה מרקל" וקצרה מחמאות רבות מחבריה ברשת, שעה שדגמנה בעצמה את קולקציית הסתיו העדכנית של החנות.

ענת פרנקל
 
5. דגנית חרל"פ ובתה דנה פתחו את השבוע בהשקת קולקציית סתיו־חורף של גולף, שאותה אירחו אהרון מידן, יו"ר קבוצת גולף ואלי מיזרוח, מנכ"ל הקבוצה. התמנגלו באופנתיות גם שוקי שוורץ, יורם אלטמן וישראלה שטיר.

דנה ודגנית חרל"פ
 
6. היזם ואיש העסקים אלון קסטיאל, נצר למשפחת בעלי חברת הרהיטים הנודעת, מתהדר החל מראשית השבוע בתואר חדש: אבא. לאחר שהחליט עם ידידתו שני קצמן להביא ילדה לעולם בהורות משותפת הם ילדו את בתם הבכורה מאי קצמן־קסטיאל.

אלון קסטיאל ומאי קצמן-קסטיאל. צילום: פייסבוק
 
7. בביתם של יגאל וד"ר ציפי לנדאו ביישוב סביון נערך בשלישי בערב אירוע הגאלה המסורתי של מוזיאון נחום גוטמן לאמנות. תעודות יקירי המוזיאון הוענקו ליהורם גאון, לצייר יוסל ברגנר וליזם האמנות רוני דיסנצ'יק. בין באי הבית: רון חולדאי, ליגד רוטלוי, עתליה ועופרה שמלצר, זיוה להט, איזי ויעל בורוביץ, אפרים קונדה, עו"ד נחום פינברג, אברהם אסף לולו, עו"ד קרן נהרי, אבי ואירמה מיכאלי, עו"ד לימור ויזל ורבים נוספים. בימים אלו, מתחילה ציפי לנדאו את תפקידה בתור מנהלת תיכון חדש ברמת גן.

אבי ואירמה מיכאלי
 
8. שלישי בערב. רון לאודר מגיע לאכול במסעדה החדשה של מיכל אנסקי. בין יושבי השולחן מיכל גרייבסקי, השר סילבן שלום ורעייתו ג'ודי. באותה שעה ממש במסעדת "בלו סקיי" של השף מאיר אדוני, פתח שולחן לארי קינג. 
 
לוק של מיליון דולר

הלאונג' בוחר את המתלבשות של השבוע שלו


גבי רביד נוצצת בחולצת הכוכבים שלה. ואף על פי שמי שהסתנוור זה אנחנו, דווקא היא זו שהתעשקה להישאר במשקפי שמש.


גבי רביד. צילום: אביב חופי

גלית פרבר-שרצקי
במראה קליל ומתוק בגווני לבן וקרמל, כולל גוון השיזוף הנהדר שלה.

גלית פרבר-שרצקי. צילום: אביב חופי

שלי גפני
נראית כמו כוכבת הקמפיין האולטימטיבי לחופשה בזנזיבר. לצד המינימליזם המוצלח של פריטי הלבוש שבהם היא בחרה, ניכרת בחירה מהודקת של אביזרים נלווים.


שלי גפני. צילום: אביב חופי