וולדמן פלוגה א’



אייל וולדמן, מייסד ומנכ”ל חברת מלאנוקס, רכש בשבוע שעבר את חברת איזיצ’יפ בעסקת ענק המוערכת בכ־811 מיליון דולר. את היום שאחרי פתח וולדמן בשיחה עם העובדים החדשים שלו מאיזיצ’יפ, ולמרות כל ההתרגשות מסביב, לא ויתר ומיד לאחר מכן שם פעמיו למפגש רעים בטבע עם החברים הישנים והטובים מחטיבת גולני - פלוגה א’ של גדוד 13, מחזור אי שם בעבר.



רוה מגלה את אנה מריה



בני הזוג עו”ד יהודה רוה ורעייתו תמי, המשמשת יו”ר דירקטוריון חדשות 2, נוסעים מדי שנה עם קבוצת חברים לטיול בחו”ל. השנה בילתה החבורה בדרום איטליה. ככל שנקפו ימי הטיול, שמה תמי לב לתכונה מיוחדת סביבה ולהתלחשויות רבות של עוברי אורח, שחלקם ניגשו אליה כדי לשאול אותה לשמה. תחקיר קצר העלה כי רוה מזכירה מאוד למקומיים אושיה בשם אנה מריה שיקולנה – אחותה של שחקנית הקולנוע האיטלקייה סופיה לורן, שגדלה וחיה בעיר נאפולי בדרום איטליה. יחי ההבדל, אנה מריה נישאה לבנו של מנהיג איטליה הפאשיסט, בניטו מוסליני, ואילו רוה היא בתו של גדעון האוזנר ז”ל, מי שהיה התובע של אייכמן.




תמי רוה. צילום: נורית יהלומי


סופיה לורן. צילום: רויטרס



אוקטובר–פסט נוסח עמק חפר



בתוך המולת החגים והפסטיבלים חגגו בשישי האחרון במבשלת הבוטיק של בירה אלכסנדר את ה"אלכסנדר־פסט". מדובר בהומאז’ צנוע לפסטיבל הבירה הענק הנערך מדי שנה במינכן שבגרמניה – ה"אוקטובר־פסט". מפעל החברה באזור התעשייה של עמק חפר המה מוזמנים וחברים שהגיעו לרכוש כוס בירה ממותגת, ללגום בירה צוננת ממבחר סוגים, לטעום נקניקיות נוטפות שומן וליהנות ממוזיקת ג’אז. אורי שגיא, מפקד טייסת מסוקי האפאצ’י לשעבר, שהקים את המבשלת, ואחד משותפיו, המסעדן יורם ירזין, קיבלו את פני הבאים.




יורם ירזין ואורי שגיא



פלצ’י סובב



מרוץ האופניים המסורתי, סובב תל אביב, נערך בבוקר שישי האחרון. בין הרוכבים הרבים נצפה ברק פלצ’י, מנכ”ל נוברטיס אונקולוגיה, שהעניקה חסות למסלול בן 21 ק”מ. פלצ’י הוביל קבוצה של כמאה חולי לוקמיה מסוג CML, שרכבו עם בני משפחותיהם ועם הרופאים שלהם. ההשתתפות במרוץ, שנערך כשבוע לאחר יום המודעות למחלה, נועדה להעניק תקווה לחולים נוספים במחלה, ולהראות כי בעידן הטיפולים החדש אפשר לקיים לצד המחלה אורח חיים מספק וליהנות מפעילות ספורטיבית אינטנסיבית.




ברק פלצ׳י. צילום: יח״צ נוברטיס



מנפלאות סוף־השבוע



דיוויד ועירית פדרמן בילו בשיקגו בארה”ב, עם בנם דני ובת זוגו מרטין דפני־גל.


אנה וינטור, העורכת הראשית של מגזין "ווג", קיימה בפריז ערב לכבודו של קווין סיסטרום, אחד ממייסדי אינסטגרם. מעצבת האופנה סטלה מקרטני התייצבה לחגיגה.




דיוויד, דני, מרטין דפני־גל ועירית פדרמן. צילום מתוך אינסטגרם

אווה מדז’יבוז’
מעדכנת בהתרגשות כי הפכה לאמא לבנה בכורה אריאל.


מיכל ומיקי לסר מבלים עם בתם התינוקת לילי ועם חברים בפרובאנס.


ליהיא לפיד התארחה בסוכתם של שגריר ארצות הברית בישראל דן שפירו ורעייתו ג’ולי, שאירחו גם את ספורטאי הספיישל אולימפיקס - באירוע שבו אנשים עם צרכים מיוחדים היו הכוכבים האלופים.


גלעד קינן ביקר במוזיאון הטבע בניו יורק.