נפלאות סופהשבוע? קיבלתם: שי אגסי וזוגתו תמי חוטובלי טסו לחופשה רומנטית בווייטנאם, כדי לחגוג את יום הולדתה. 



> יונה ויזנטל חגג את יום הולדתו בקובה, הרחק מערוץ אחד והשידור הציבורי.



> המסעדן הראל בלו ורעייתו נטלי, התחדשו בבת ראשונה, אחרי שלושה בנים. היא תישא בגאון את השם עמנואל. 


> רז'ין ומושיק גנזי, אלי מאור, זאביק דרור, פנינה רוזנבלום, רני והילה רהב, שחר בר דוד ורבים נוספים הגיעו בחמישי לאולם האירועים 'לאגו' בראשון לציון, לשמח את החתן והכלה - ואדים ומור סילבר. 

> גיגי לוי בירך את אריאל בן זקן וכל משפחת בן זקן לרגל המעבר של יקב 'קסטל' למעונו החדש ביישוב יד השמונה. 

> יועץ התקשורת מוטי שרף ביקר בסוף השבוע בעיר האורות, ועוד לפני הפיגועים הקשים, הספיק ליהנות  מהופעה של להקת U2. לאחר סדרת הפיגועים עדכן כי הוא בעוצר "אלפא אדום" - ושאירופה כנראה תתעורר למציאות חדשה שלצערנו לא זרה לנו.

מחפשים את הפרופיל של ברנד

אירוע בוגרים של המרכז הבינתחומי הרצליה, נערך בשבוע שעבר במלון הילטון שבתל אביב. את הערב הנחתה ד"ר עדי קול, שהחלה לכהן השנה כמנהלת ארגון הבוגרים, לצד תפקידה כדיקנית הסטודנטים בבינתחומי. בין נושאי הדברים היה פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד המרכז הבינתחומי הרצליה. 

באירוע השתתפו  מאיר ברנד, מנכ"ל Google במזרח התיכון, אפריקה ואירופה ועדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל. השניים שיתפו את הבוגרים במחשבותיהם על חדשנות וטכנולוגיה, האתגרים העומדים בפניהם, החששות והחזון של ענקיות הטכנולוגיה לעתיד. 


מאיר ברנד, עדי סופר-תאני ואוריאל רייכמן (צילום: עדי כהן צדוק)

במהלך האירוע נשאלו שני המנכ"לים שאלות שהעבירו הבוגרים מבעוד מועד. ברנד נשאל האם הוא מתחזק חשבון ברשת החברתית פייסבוק והשיב שיש לו חשבון פרטי ולא ציבורי. כשהמנחה סיפר שניסה למצוא אותו ללא הצלחה, השיב ברנד בבדיחות, בעודו מחייך לעבר סופר-תאני, "אולי יש בעיה במנוע החיפוש". 
 
סוף עידן הגודיס

עוד בית קפה מיתולוגי בתל אביב סוגר את שעריו. אל קפה "גודיס" שבכיכר המדינה, הגיעו בצהרי יום שישי חברי הפרלמנט הקבועים של הקפה וכן לקוחות רבים נוספים, בכדי להיפרד מהמקום ומבעלת המקום, לאה ארליך, רגע לפני שיעלם. המוסד המוכר סוגר את שעריו לאחר 25 שנות פעילות, שבמהלכן ריכז אליו את חברי האליטות הוותיקות שנהגו להיפגש במקום, בעיקר בימי שישי. הגיעו לשתות כוס קפה אחרון עם לאה תחת קרני שמש מלטפות: דדי בורוביץ' ותמי מוזס, חיים סלוצקי, רפי גינת, דליה ואייבי נאמן, טלי אנג'ל, יורם ארבל, ג'ודי שלום ניר מוזס ואחרים. 


יורם ארבל ולאה ארליך