תנו לחיות לחיות? כי ביום ראשון בערב, נערכה בהאנגר 11 שבנמל תל אביב מסיבה רבת משתתפים שערכה חברת 'סופר -פארם'. הקונספט שנבחר לאיונט, היה "דיגיטל ג'אנגל" ובהתאם לכך המוזמנים התחפשו לחיות. יורם באומן, יושב ראש קבוצת פובליסיס בישראל, ויוסי לובטון שהוא מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי (המשמש גם כמשרד הפרסום של סופר-פארם), זרמו עם הקונספט והגיעו מחופשים כמתבקש. כדי שתאמינו, באומן הנציח את לובטון בתחפושת פרה, תוך שהוא מחובר לעבודה עם הנייד.