הלאונג' נכנס לג'ונגל העירוני של יוסי לובטון ויורם באומן

המסיבה שהפכה כמה מנכ"לים לחיות רעות (אבל ממש), האירוע שריכז את בכירי תעשיית הפיננסים וההייטק המקומית וגם: פלטפורמת הנדל"ן שתחשוף את כל המידע בקליק

מיכל גלנטי צילום: שירן קמר
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

תנו לחיות לחיות? כי ביום ראשון בערב, נערכה בהאנגר 11 שבנמל תל אביב מסיבה רבת משתתפים שערכה חברת 'סופר -פארם'. הקונספט שנבחר לאיונט, היה "דיגיטל ג'אנגל" ובהתאם לכך המוזמנים התחפשו  לחיות. יורם באומן, יושב ראש קבוצת פובליסיס בישראל, ויוסי לובטון שהוא מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי (המשמש גם כמשרד הפרסום של סופר-פארם), זרמו עם הקונספט והגיעו מחופשים כמתבקש. כדי שתאמינו, באומן הנציח את לובטון בתחפושת פרה, תוך שהוא מחובר לעבודה עם הנייד.

תגיות:
סופר פארם
/
רכילות עסקית
/
הלאונג'
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף