שירה וג'יי רודרמן, העומדים בראש קרן משפחת רודרמן, שפועלת לחיזוק הקשר בין ישראל ליהדות ארצות הברית, הגיעו ארצה ואירחו ביום ראשון אירוע שנערך במרכז פרס לשלום - תחת הכותרת "מחזקים את הקשר". הסנאטור היהודי ג'ו ליברמן, אשר היה מועמד לתפקיד סגן נשיא ארה"ב בשנת 2000, הוזמן על ידי הקרן לשמש כדובר המרכזי של הערב, כדי לשאת נאום ולחמם את היחסים. 


התמנגלו וניסו לחזק את הקשר עם אמריקה: הנשיא לשעבר שמעון פרס, שגריר ארצות הברית בישראל, דן שפירו. הדסה ליברמן - שהיא רעייתו של הסנאטור, שוקי ארליך, דני גילרמן, יהודית יובל רקנאטי, פרופסור עמוס שפירא, רזי ברקאי, שלומית דה-פריס, פרופסור גבריאלה שלו וכן חברי הכנסת שולי מועלם, אבי דיכטר ונחמן שי.
 


אריק פינטו ואלי כהן (צילום: אביב גוטליב)

פינטו והיזמים 

כחלק מקמפיין "הוותיקים החדשים" של בנק הפועלים, נערך בסוף השבוע שעבר אירוע  בשיתוף החברה למתנ"סים, ארגון הג'וינט ואשל - שבו הוכרזו הזוכים בתחרות 'יזמות לגיל השלישי'. היזמית יהודית אשד שזכתה במקום הראשון, תהנה מליווי של הבנק בדרך להפיכתו של המיזם שלה לעסק, וגם בחבילת פרסום בשווי של 50,000 שקלים. 

אשד קיבלה את הפרס מידי אריק פינטו, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית. מחאו כפיים: גולן שרמן, מנהל אגף בנקאות קמעונאית, אלי כהן מנהל מטה השיווק, יוסי היימן מנכ"ל ארגון הג'וינט-ישראל, ורז פרויליך מנכ"ל החברה למתנ"סים.
חדר השינה של שוורץ

מנכ"ל עמינח, רוני שוורץ, אירח אירוע לרגל השקת הספר "מעצבים חדרי שינה", שראה אור בשיתוף עם אורלי רובינזון, כותבת ספרי עיצוב ואדריכלות. בספר מוצגים חדרי שינה שעוצבו על ידי אדריכלים שונים, ובשיתוף חברת עמינח התעוררו לחיים. 

לכבוד השקת הספר, הוקמו במתחם "Socca" שבתל אביב, חדרי שינה מעוצבים לנוחותם והתרשמותם של אורחי האירוע, כמו דנה אוברזון, האדריכל עודד שטרן-מירז', רונית יודקביץ', האדירכל עדי סמט, האדריכל יואב מסר, אלון קסטיאל ואחרים.



דנה אוברזון, רוני שוורץ ועודד שטרן מירז (צילום: סיון פרג')

אמנות בשירות הבריאות

במכון האונקולוגי על שם מרים (מורי) בורקיס ז"ל שבמרכז הרפואי לגליל, נחנכה לאחרונה תערוכה של אמנות ישראלית וזאת במסגרת פרויקט "אמנות מעודדת ומקדמת החלמה". התייצבו: מיכאל אילוז, מנכ"ל "טבע נאות" ויו"ר עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום - מנהל המרכז הרפואי לגליל, ישי זלמנוביץ' יו"ר לייקרס הולדינגס אחזקות, שנתן חסות לתערוכה והאוצרת ד"ר סמדר שפי.