צבי נטע, שהוא יו"ר קבוצת "מכשירי תנועה", נציגת "סוזוקי" בישראל - חתם על הסכם חסות עם הקופץ לגובה, דימה קרויטר, שהבטיח זה מכבר את מקומו בייצוג ישראל באולימפיאדת ריו בברזיל, בקיץ  2016. נטע החליט שלא די בחתימת הסכם והגיע במפתיע לאצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף, על מנת להיפגש באופן אישי עם קרויטר ולקבל הסברים על האימונים והתחרויות הקרובות. על הדרך - זכה נטע באימון פרטי.




נטע וקרויטר, בתמונה המלאה (יח"צ)



היינקן ושבן במרכז הבמה

מעיין פחימה, מנהלת קטגוריית בירות בינלאומיות ב'טמפו', דן נפתלי, מבעלי הבר 'זו ביזו', והשף דיוויד פרנקל, אירחו בערב יום שני אירוע מיוחד. לאורחי הבר התל אביבי הוגשו מנות גורמה לא שגרתיות, שבכולן נעשה שימוש בבירת היינקן. למשל, סשימי דג ים, ריזוטו פירות יער, גבינת סטרקינו וקצף היינקן או שפונדרה טלה בבירת היינקן. ל'קינוח' הוגשה לכלל האורחים הופעה אינטימית של הזמר והיוצר שלומי שבן. פחימה הודיעה כי תמשיך בשיתוף הפעולה שהוליד את הערב המוצלח, ותקיים אירועים נוספים שיתבססו על ארוחות גורמה, מותג הבירה והופעות. 

דן נפתלי, שלומי שבן, מעיין פחימה ודיוויד פרנקל (צילום: שוקה כהן)

סטאל אמר להרים ידיים

במלון דן שבתל אביב, התקבצו בשני בבוקר מעל ל-150 בכירים בשוק ההון, לכנס מטעמה של פירמת רואי החשבון PWC. הכנס עסק השנה בשכר הבכירים, ובין הדוברים המרכזיים בכנס היו ראש משרד גורניצקי, עורך הדין פיני רובין והשותף המנהל ב-PWC, יוסי פילוס. 
 
מי שהצליח לגרום לנוכחים לחלץ עצמותיהם אחרי קפה ועוגה, היה יו"ר חברת אנטרופי, גל סטאל, שבפתח הרצאתו על תפקיד הדירקטוריון בתגמול בכירים, הפתיע את הקהל כשהפנה אליו שאלות ביחס לתיקון חוק החברות - ועודד אותם להרים את ידיהם ולהצביע בעד או נגד הצלחת התיקון. הקהל זרם עם השאלות וגילה השתתפות ערה.


פנחס רובין וגל סטאל (צילום: יוסי זיליגר)


המלצת השף | אסף שנער, חוות צוק-המעדניה



שף מסעדת חוות צוק-המעדניה, ממליץ על קרואסון שקדי עגל. "מדובר במנה מגרה ביותר אשר כוללת קרואסון חמאה ובתוכו שקדי טלה מעולים, שמגיעים היישר מחוות צוק", מספר אסף שנער. "את המנה מעטר רוטב צ'ימיצ'ורי, המורכב בין היתר גם מלימון כבוש טחון, שמן זית, פלפל חריף, בצל ופלפל אדום. זאת מנה שמייצגת מאד את המסעדה, בהיותה כוללת מרכיבים מהחווה".


(יח"צ)