1. בבית הנשיא בירושלים, נערך בתחילת השבוע אירוע לציון 40 שנה לנאום ההיסטורי של הנשיא לשעבר, חיים הרצוג, כנגד החלטת האו"ם שהשוותה את הציונות לגזענות. ילדיו של הרצוג: רונית, יו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י), ותא"ל במיל' מיכאל (מייק), קיבלו את פניהם של הבאים. בהם, היו הרב ישראל לאו, משה ארנס, רון פרושאור והיזם יוסי ורדי. 



ביום למחרת, בעוד בוז'י מרותק להצבעות התקציב בכנסת, האישה שאיתו - מיכל הרצוג, ייצגה אותו בארוחת ערב במסעדת קלארו, יחד עם נשיא דרום אפריקה לשעבר, ויליאם דה קלרק ורעייתו אליטה. דה קלרק - זוכה פרס נובל ועטור בתהילה עולמית מוצדקת, לאחר שביטל את חוקי האפרטהייד בדרום אפריקה, הגיע לארץ כדי להשתתף בכנס נגד גזענות. 

אליטה ופרדריק וילם דה קלרק עם מיכל הרצוג (יח"צ)

הגברת דה קלרק שיתפה את מיכל הרצוג בסיפור מביקורם הקודם של בני הזוג בישראל, לפני שנים, כאשר לאחר יום עמוס באירועים וביקורים, לא נותר להם זמן לעבור בחדר בית המלון. אורה הרצוג, אמו של בוז'י, דאגה להם לבגדים חלופיים והתארגנות בביתם, טרם ארוחת ערב רשמית.
 
2. רוני חזקיהו, יושב ראש הדירקטוריון של הבנק הבינלאומי, המשמש גם כיו"ר חוג הידידים של עמותת 'ילדים בסיכוי', ומנכ"ל העמותה, ירון בראון - אירחו ביום רביעי שעבר את אירוע הגאלה השנתי של העמותה. באירוע שנערך בהיכל התרבות בתל אביב, השתתפו  אדיר מילר, אורנה בנאי ושלישיית "מה קשור". הגיעו ותרמו: יהודית ורמי נוסבאום עדיה ויצחק סוארי, פנחס בוכריס, דני ברנר, שלום זיידלר, עופרה ועתליה שמלצר, סיגל ודני בראון ועוד.



רמי נוסבאום  ופנחס בוכריס (צילום: סיון פרג')

3. פייסבוק ישראל ועמותת כ"ן - כוח נשים, ערכו ביום חמישי שעבר, מפגש ראשון במסגרת התכנית לעידוד וקידום נשים לשולחנות קבלת ההחלטות בישראל. בילו את הערב ביחד והעשירו אחת את השנייה: עדי סופר-תאני שהיא מנכ"לית השוק הישראלי של פייסבוק, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, ליאל אבן-זהר - מנכ"לית עמותת כ"ן.

יו"ר קבוצת שטראוס עפרה שטראוס, רואיינה על הבמה על-ידי שרון כידון. בשתיים צפו גם לילך אשר-טופילסקי, נורית דאבוש, ענת לוין, טל גרנות,  ח"כ איילת נחמיאס-ורבין, פנינה אדרי, אתי רוטר, ורד סרוסי, הילה רהב, רוני רוס, רותי שטרית, אפרת דובדבני, חנה רדו ונוספות. 


עופרה שטראוס ושרון כידון (צילום מסך, פייסבוק)

4. גדעון המבורגר, נשיא קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, המשמש גם כיו"ר המועדון העסקי של מוזיאון תל אביב, ועורך הדין חיים סאמט, מ"מ יו"ר הדירקטוריון במוזיאון, אירחו ביום שני הקרנה מיוחדת לסרט החדש "הסוד שבעיניים" בכיכובן של ג'וליה רוברטס וניקול קידמן.  
 
ההכנסות ממכירת הכרטיסים להקרנה המיוחדת מיועדות למימון הצגתה של התערוכה הבינלאומית 'באוהאוס # הכול עיצוב', שתיפתח במוזיאון בשנת 2016. בין הצופים: עו"ד דינה פפו, זהר זיסאפל, ערי ורחל סטימצקי, מיכל ודוד פורר, צבי פירון ואסתי ואליעזר אלקון.


צבי פירון, חנה וגדעון המבורגר (צילום: רפי דלויה)

5. ערב התרמה של עמותת 'מלאכיות הדממה', הפועלת למען ילדות הלוקות בתסמונת רט ולמען בני משפחותיהן, נערך בערב יום שני בהיכל לאומנויות הבמה בהרצליה. על הערב ניצח יו"ר העמותה, עו"ד שמוליק זיסמן, שחקן נבחרת ישראל בכדורסל לשעבר, שבתו, הדר, לוקה בתסמונת. בין הנוכחים גם אודי רקאנטי, שרית וישראל אליהו, יאיר המבורגר, רונה רמון, רביב צולר, אור עופר, דני גילרמן, איתן סטיבה והיועצת האסטרטגית טל אלכסנדרוביץ'-שגב. 

ישראל ושרית אליהו עם לילית זיסמן (צילום: ערן לם)
 
6. חוג ידידי להקת המחול בת שבע התכנס השבוע, כדי לציין ולחגוג 25 שנות פעילות של הכוראוגרף והמנהל האומנותי של הלהקה אוהד נהרין. האירוע נערך במוזיאון תל אביב וכלל, כמתבקש, את הקרנת סרטו התיעודי של תומר היימן - "מיסטר גאגא", המביא את סיפור חייו של נהרין. 

נצפו צופים: אירינה שלמור שהגיעה עם רחל מישורי, אירית איזקסון, משה ורותי קסטיאל, רם לנדס, אורלי דנקנר שהגיעה עם בתה רונה ופגשה במקום את כלתה מעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו ואימה יפה גרבנאו, פרי גלעדי, רמי מרדור, יאיר סרוסי, רפי שדה, מריוס נכט, שירה מרגלית, צבי בר ונוספים.


רונה דנקנר, לי גרבנאו , אוהד נהרין ואורלי דנקנר (צילום: אביב חופי)
 



דיוות האופנה האייקונית תמרה יובל ג'ונס לא מפספסת באאוטפיט שחור ואלמותי, שחתום במעיל עור מעורר קנאה. מדובר כנראה במעיל האופנוענים המושלם ביותר שראינו.
 
חנה פריזן נתנה לשמלה השחורה הקלאסית שלה טוויסט מדליק, עם רקמות פרחוניות מרעננות ואפלות בו זמנית ושרוולי תחרה. משקפי הראייה הוורודים הם בהחלט גימור שובב וטרנדי לסיום.
 
אלונה ברקת בשמלה שחורה קטנה מושלמת עם גימורים מעוגלים כעלי כותרת באזור הכיס. מאוד עכשווי, מאוד קוקטי. בקיצור, הצלחה.