הנתונים והמדדים המוצגים על מסכי הבורסה לניירות ערך, הוחלפו ביום ראשון האחרון ביצירות וידאו ארט - וזאת במסגרת פתיחת התערוכה "השתקפויות". התערוכה, היא חלק מפרויקט משותף לבורסה ולמכללה האקדמית ספיר, ובמסגרתה יציגו בחודש הקרוב סטודנטים ובוגרים של בית הספר לאומנות במכללה את עבודותיהם על מסך הענק בבורסה, שיהפוך לגלריה דיגיטלית. 
 
מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, יוסי ביינארט, אירח את נשיא מכללת ספיר, פרופסור עמרי ידלין, ואמר כי הוא "שמח על ההזדמנות יוצאת הדופן להביא את הדרום על כל העשייה הברוכה שבו, אל לב לבה של הכלכלה הישראלית בתל אביב". הביטו במסכים: יו"ר אגודת הידידים של ביה"ס לאמנות במכללה ורד אילני, שר הבינוי יואב גלנט ורעייתו קלודין, ח"כ איילת נחמיאס-ורבין, ישראלה שטיר-אינשטיין שהיא הנשיאה והבעלים של קבוצת שטיר, עו"ד רובי בכר, עו"ד גיורא ארדינסט וענת פרנקל.

עמרי ידלין ואיילת נחמיאס ורבין (צילום: קובי קנטור)

אדרי ואורן גונדרס מספקים אור

במלון "הרודס" תל אביב, נערך בראשון בערב אירוע הדגל של עמותת "אור למשפחות" - "מחזקים ומתחזקים". במסגרת איוונט נקראים הורים שכולים וותיקים, לחזק הורים שלמרבה הצער הצטרפו בשנה האחרונה למעגל השכול. באירוע, השתתפו אלוף (במיל') יורם יאיר (אב שכול שזהו יום השנה ה-25 לנפילת בתו שלומית), הרב ישראל מאיר לאו, אילנית ונורית הירש ששרו מול הנוכחים, יו"ר העמותה עירית אורן גונדרס ויו"ר אגודת הידידים משה אדרי.

הורים שכולים העניקו תעודות הוקרה לפרופ' אור, מנהל מחלקת אונקולוגיה בבית חולים הדסה עין כרם, שנרתם באופן אישי והוביל אחריו את בית החולים לשיתוף פעולה מציל חיים יחד עם העמותה. כך, גם לאיש העסקים הבינלאומי אהרן פרנקל, שנרתם לפעילות העמותה ותרומתו הנדיבה והייחודית תומכת משמעותית בפעילותה.


אהרן פרנקל ומשה אדרי (צילום: שיר נחום)

 


תפסו ג'וב

פרדי גבאי מונה לסמנכ"ל תוכנה במלאנוקס. גילי מולר, מונה לסמנכ"ל מוצרים ולמנהל מרכז הפיתוח בניוטרון אבטחת מידע, זאת במקביל להתרחבות החברה לארה"ב ופתיחת סניף בסיליקון וואלי. ניר פדרבוש מונה לסמנכ"ל השיווק של החברה הגאוגרפית. מיה אייזן, מונתה לסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של חוגלה-קימברלי.
 
מנויים חדשים בשדרה הניהולית של קבוצת נגב: גבי קליין מונה לסמנכ"ל השיווק, אלי עמית מונה לסמנכ"ל מכירות פרויקטים, דוד בן פורת מונה לסמנכ"ל שרשרת אספקה, איציק שאשו מונה לסמנכ"ל קמעונאות ומיכל נוף מונתה למנהלת שיווק.
 
שימי מלכה, מונה כמנהל מכירות ארצי בחברת שניר. ד"ר אלרן חבר מונה למנכ"ל תראפיקס. גיא אליצור מונה למנכ"ל סטוקטון. ליאור רשף דרעי מונה למנכ"ל בתארא לייעוץ אסטרטגי-ממשלי, בעוד שדניאל פרידלין מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק בחברה.