לירון אדרי, מנהלת ההפצה של סרטי 'יונייטד קינג', בילתה ביום שישי עם כוכבי סרט הקומדיה "הלהקה האחרונה בלבנון", בחדרי הקריוקי הפרטיים "מי און דה מייק" שבנמל תל אביב. במקום נערכה מסיבת סיום הצילומים של הקומדיה, שאותה ביים בן בכר, והפיק אלעד גביש - לפי תסריט של איציק קריחלי ואורי הלוי. הסרט שייצא לאקרנים בקיץ הקרוב, מספר על שלושה מילואימניקים ג'ובניקים, שמתעוררים בוקר אחד ומגלים שצה"ל יצא מלבנון ושכח אותם שם.



האושילנד של קצב

בעיר כפר סבא עמלים בימים אלו על פינישים אחרונים בפרויקט "אושילנד",  שאותו בנתה חברת "אושירה" - זרוע הנדל"ן של איש העסקים סמי קצב. הפרויקט שאמור לפתוח שעריו בסוף חודש פברואר 2016, כולל בתוכו את מתחם המעצבים - MA MU MI - שיאכלס כ-30 חנויות מעצבים ישראלים, ושוק אוכל שישתרע על שטח של 1700 מ"ר. 


השף ישראל אהרוני, נבחר לשמש כפרזנטור ויועץ קולינרי של שוק האוכל "אושימרקט" . גולן דותן סמנכ"ל חברת "אושירה" ורוני כהן, שתנהל את מתחם המעצבים, מתכוננים בימים אלה, לטקס הפתיחה. 

תמיר והגיבורים הקטנים

במכללת שנקר ציינו לאחרונה את  שיתוף הפעולה של המכללה עם תנועת "גיבורים קטנים", המסייעת לילדים ולבוגרים עם מוגבלות שכלית. באירוע לקחו חלק נשיאת שנקר יולי תמיר, ח"כ נורית קורן, נשיא "גיבורים קטנים" יריב וינצר עם רעייתו מיכל, ועשרות מתנדבי התנועה, שחגגו על הדרך, גם 15 שנים להקמתה.

במסגרת שיתוף הפעולה בין שנקר ובין העמותה עוצבה 'גלימת גיבורים קטנים', שעל גביה הודפסו ציורים שציירו ילדים בעלי מוגבלות שציירו את חלומותיהם. הגלימה עוצבה על ידי יעל ברקאי ומור מרג'אן - סטודנטיות מהמחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר, שקיבלו מלגת לימודים עבור הפרויקט. הגלימה הועברה לידוענים רבים שהתבקשו ללבוש אותה ולהצטלם כשהם עטופים בה כדי להעלות את המודעות לפעילות העמותה.


יריב וינצר ויולי תמיר (צילום: נועם ארון)
מלול והמזוזות 

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, השתתף בטקס החנוכה של בניין חדש, נוסף, לקמפוס של המרכז האקדמי פרס ברחובות. מלול עבר בין חדרי הבניין החדש יחד עם עופרה אלול, מייסדת ויו"ר המרכז ועם פרופ' רון שפירא, נשיא המרכז האקדמי, כדי לקבוע מזוזות בחדרים השונים במבנה. ליוו אותם: חברי מועצת עיריית רחובות ואנשי הסגל והמנהלה של המרכז האקדמי.  


רחמים מלול, עופרה אלול ורון שפירא (צילום: אולפני רחובות)