דני איטליאנו, מנכ"ל חברת "אוטו איטליה", יבואנית מותגי הרכב פרארי ומזראטי בישראל, ערך בשבוע שעבר טקס לכבוד השקתה בישראל של ספינת הדגל של מותג הרכב היוקרתי - הפרארי 488GTB , שמחירה לצרכן הישראלי יעמוד על 2.3 מיליון שקלים.
 
לרגל האירוע שנערך במשרדי היבואנית בתל אביב, הגיע ארצה איש העסקים היהודי, ג'וש קרטו, נשיא מועדון 'פרארי קלאב' העולמי, המחלק את זמנו בין יפו לבין בודפשט. קרטו מתהדר באוסף מרשים של שמונה מכוניות פרארי מהיקרות בעולם ומשמש כנהג ניסוי של פרארי  AF קורסה, במסגרת מירוצי "פרארי צ'אלנג". עומר לוי, משנה למנכ"ל סמל"ת ויואב הורוביץ, יו"ר אוטו איטליה, החליפו חוויות נהיגה עם האורח.

 
 

נפלאות סוף השבוע
 
> חברת יקבי ירושלים פתחה את שנת 2016 במסעדת "בלו סקיי" של השף מאיר אדוני, בהשתתפות בעלי היקב עופר גואטה, מנכ"ל היקב ארז וינר והיינן הראשי - סם סורוקה. וינר הציג לנוכחים את הנתונים אודות שוק היין בישראל, הצמיחה של היקב בשנת 2015 והחזון לשנת 2016. אבי בניהו, חברו הוותיק של וינר, הגיע גם הוא ללגום ולטעום.

עופר גואטה, סם סורוקה וארז וינר (צילום: שוקה כהן)
 
> אמיר חייק שכיהן כמנכ"ל התאחדות התעשיינים במשך כחמש שנים, זכה למחווה מרגשת מצד נשיא ההתאחדות שרגא ברוש. באירוע חלוקת פרס התעשייה הזמין ברוש לבמה את רעייתו של חייק, יפעת, והעניק לה זר פרחים כאות תודה על "הגב שנתנה לבעלה בכל התקופה". 
 
> ד"ר ציפי שטראוס, הועמדת בראש פגיית המרכז הרפואי שיבא בתל השומר, קיבלה בגאווה תעודת הצטיינות מטעם משרד הבריאות בגין הישגיה הגבוהים של הפגייה.

> נורית דאבוש נתנה את דרשת פרשת השבוע מטעם 'שבת יחד', לקהל של דתיים, חילונים ומסורתיים - בגינת רוקח ברמת גן.