אמיר איל, הבעלים ויו"ר מועצת המנהלים של קבוצת ההשקעות אינפיניטי-אילים ומאיר אהרונסון, מנכ"ל המוזיאון לאומנות ישראלית רמת גן, אירחו בערב שני את אירוע פתיחת התערוכה "הפעילות הכלכלית והפיננסית בארץ ישראל ובתחילת דרכה של המדינה".
בתערוכה מוצג לראשונה אוסף "אינפיניטי-אילים" - אוצר בלום של תעודות היסטוריות המשקף את הפעילות הכלכלית והפיננסית בארץ ישראל מתחילת המאה ה-20, ובעשורים הראשונים שלאחר הקמת המדינה. את האוסף אצרה ד"ר רות קמחי, בכירה לשעבר במוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים, אשר לאחר פרישתה התמסרה למחקר היסטורי. 

חנה פריזן וילנה ליצין (צילום: ישראל הדרי)

הגיעו להתרשם ולספוג היסטוריה: ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר, יאיר סרוסי - יו"ר בנק הפועלים, בני איל, מנכ"ל קבצת ההשקעות אינפיניטי, חנה פריזן, ילנה ובוריס ליצן, עמי הירשטיין ורמי שביט. את אמנות בחנו גם חיים סקאל, אורי לוי - בעלים ומנכ"ל משותף בגינדי השקעות, יאיר לנדאו, וורד וברק רוזן.

הסייבר הישראלי יוצא לחו"ל

תעשיית הסייבר הישראלית, בהם בכירים במשרדי ממשלה, ראשי חברות וסטרטאפים, אנשי אקדמיה ועוד, הגיעו ביום שני בערב למרכז למחקר סייבר על שם בלווטניק שבאוניברסיטת תל אביב, על מנת לדון בנושא קידום ייצוא מערכות סייבר לחו"ל. הנושא הוצג על ידי ראש האגף לפיקוח על היצוא במשרד הביטחון ועל ידי האחראי על הנושא במטה הסייבר הלאומי. בהמשך לשיח הציבורי בנושא בעת האחרונה, שמעו נציגי הממשלה מנציגי התעשייה המובילים בענף, רעיונות אפשריים להתמודדות עם סוגיית הייצוא - בדרך שתסייע לתחום להמשיך ולהתפתח בקצב מהיר.
 
בין המשתתפים: ראש המרכז - אלוף במיל' פרופ' יצחק בן ישראל, מנכ"לית המרכז גילי דרוב היישטיין, תא"ל במיל' נדב צפריר - לשעבר מפקד יחידת 8200 אשר הקים את Team8, יואב צרויה שותף ומנכ"ל JVP Cyber Labs, מפתח מערכת כיפת ברזל ד"ר דני גולד, איש העסקים איזי בורוביץ' ורבים אחרים. 

גילי דרוב היישטיין, איזיבורוביץ ואיציק בן ישראל (צילום: חן גלילי)

שטרן וקליין למען הילדים

הקרן הישראלית למען יוניסף (UNICEF), ארגון האו"ם למען ילדים, ערכה ביום שני אירוע התרמה בבית הישג בתל אביב. בכינוס השתתפה משלחת מיוחדת מהסניף האמריקני של יוניסף, בראשות המנכ"לית קרול שטרן, בכירה לשעבר בליגה נגד השמצה, יחד עם תורמים בכירים. האורחים האזינו להרצאה של ראשת משלחת יוניסף לאתיופיה, ג'יליאן מילשוף, שסיפרה על הקשיים של ילדים בעולם השלישי וכיצד ניתן לסייע להם. 
נכחו: ג'ושוע לוינברג, שותף מנהל בקרן JAL Ventures והיועץ העסקי הבכיר של גילת רשתות לוויין, קאיה מילר גולדשטיין, מייסדת חברת הייעוץ "אסלאן גלובל" מבוסטון המסייעת למדינות מתפתחות, יו"ר הקרן למען יוניסף של ניו אינגלנד, אדוארד שפירו, מנהל שותף בחברת ההשקעות PAR Capital Management מבוסטון. כמו גם, עמירם לוינברג, ממייסדי גילת לוויינים, הארי וול שהוא יועץ תקשורת אמריקני בכיר, קירסי מאדי האחראית על המדינות המתפתחות באזור במטה העולמי של יוניסף בג'נבה, ג'וני קליין, מנכ"ל יוניסף ישראל, אמנון דיק החבר בוועד המנהל של יוניסף ישראל ועוד. 
 
ג'ושוע לוינברג, קאיה מילר גולדשטיין, אדוארד שפירו ועמירם לוינברג (צילום: יוני רייף)
בלקין כנכס אסטרטגי

כנס היועצים המשפטיים הפנימיים נפתח בשלישי בבוקר במלון קרלטון תל אביב. את הכנס אירח עו''ד רון בלקין - נשיא ארגון ''ACC ישראל'' המאגד את היועצים המשפטיים הפנימיים במשק ולשכת עורכי הדין בישראל. בין המשתתפים נצפו השופט חאלד כבוב, עו''ד זהר פישר, עו''ד רם ז'אן, עו''ד רם כספי, עו''ד זאב פרל, עו''ד אלקס הרטמן, מנכ''ל IBM - ישראל ריק קפלן, שנשא הרצאת אורח בנושא היועץ המשפטי הפנימי כנכס אסטרטגי בארגון.


עו''ד רון בלקין, השופט חאלד כבוב uעו''ד רם ז'אן (צילום: מורג ביטן)
 
 
המלצת השף | עמוס שיאון, הלנה

(צילום: בועז לביא)
 
שף מסעדת הלנה בנמל קיסריה, ממליץ על מנת הסלמון. דבר השף: "מדובר במנת סלמון נורווגי מובחר, שעישנו בעץ הדובדבן. המוגש על קייל שרוף בגריל וקרם פרש", מסביר עמוס שיאון. 


(צילום: שרית גופן)