1. שלישי בערב: גלעד קינן בנו של מנכ"ל בנק הפועלים - ציון קינן, ורעייתו שחר אלרואי-קינן, המחזיקה בייחוס משפחתי משלה כנכדתו של יצחק תשובה, מגיעים למסיבת יום הולדת של חברה.
2. בני משפחתו וחבריו של אריק שור, "דיוויד בלאט של תעשיית החלב המקומית", לא נתנו לסינים בעלי תנובה, לקלקל לו את חגיגת יום הולדת 60. שור, שזכה לאחרונה בפרס התאחדות התעשיינים ויום למחרת פוטר מתפקידו כמנכ״ל תנובה, חגג בחמישי שעבר שישים שנים להולדתו במסיבה גדולה, שאותה הפיקה רעייתו לאה. 
אל ה"בית הירוק" בתל אביב הגיעו חברים רבים מתחנות חייו השונות של שור, בהם יובל דיסקין, הפלסטיקאי אייל גור, ניצב בדימוס אליק רון שברך את שור ולא חסך בביקורת על התנהלות הסינים בעינינו, האלוף טל רוסו, ד״ר אבי מויאל, גיורא ענבר,  דנה ודרור מור בעלי חברת האבטחה 'שדמה' ועוד ועוד.



ירון טל (צילום: אריק סולטן)
  
3. בתו של אליעזר פישמן, רונית פישמן-אופיר, אירחה בערב שישי שעבר מסיבת יום הולדת לבעלה רותם במסעדה הנחשבת של השף רן שמואלי, "קלארו". בין אלו שהגיעו לפזז ולהגיד מזל טוב, היו שירה מרגלית, גליה דור, שרון צ'צי'ק ובעלה דני מרקוביץ, האדריכל ירון טל ועוד.
 
4. עוד בשישי בערב: הראל ויזל חגג לרעייתו, לימור, מסיבת יומולדת עם חברים במסעדת "יפו-תל אביב" של החבר, השכן והשף חיים כהן.
5. בני משפחתה וחבריה של מימי לוזון, בעלת מכון הקוסמטיקה הפרא-רפואי הנושא גם את שמה, הגיעו במוצאי שבת למתחם 'קסטיאל' בדרום תל אביב, שם נערכה לה מסיבת הפתעה לרגל יום הולדתה ה-50 שחל לפני כשבועיים. את האירוע ארגן בעלה של לוזון, המשנה למנכ"ל סופר פארם דני לוזון. 


דני ומימי לוזון (צילום: אביב חופי)

הגיעו לאחל מזל טוב: בעלי סופר פארם ליאון קופלר ורחל מישורי, ליאור רייטבלט יו"ר סופר פארם היוצא ורעייתו מיכל גרין, ניצן לביא מנכ"ל הרשת ורעייתו דלית יעקב לוזון, ריבי ויוסי אירני, עופרה וישראל רייף, מוטי רייף ועוד.


ניצן ודלית לביא


עופרה וישראל רייף 

6. אמיר איל, בעלים ויו"ר מועצת המנהלים של קבוצת ההשקעות אינפיניטי-אילים, ומאיר אהרונסון , מנכ"ל המוזיאון לאומנות ישראלית ברמת גן, אירחו בשני בערב את אירוע פתיחת התערוכה, הפעילות הכלכלית והפיננסית בארץ ישראל ובתחילת דרכה של המדינה. הגיעו לפרגן: ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר, יאיר סרוסי, רמי שביט, חיים סקאל, אורי לוי, בעלים ומנכ"ל משותף גינדי השקעות ועוד.


אמיר איל ורמי שביט
7. ליאת מוליוב, מבעלי אדידס ישראל, אירחה ביום שלישי לקוחות VIP וחברות, להשקה ומכירה מוקדמת של קולקציית אביב-קיץ של 2016 בעיצובה של סטלה מקרטני עבור אדידס. ההשקה נערכה בחנות המותג בנמל תל אביב. הערב שהיה על טהרת המין הנשי, כלל הרצאה של מיכל צפיר, המשמשת כמאמנת לאורח חיים בריא - תחת הכותרת "כל אחד יכול". 


לאה שנירר וליאת מוליוב (צילום: סולאל פיקאל)

התחדשו בפריטים מהקולקציה החדשה יום לפני כולן: ריקי אריאל שהיא מנכ"לית וראייטי, ורד רוזן, מירי טוכמאייר, אורית בן אדרת, מימי לוזון, לאה שנירר, רינה טל - מנכ"לית קניון אילון, גלית פרבר שרצקי, כוכי מרדכי, לירון ודנה אדרי ואחרות.  בעלה של המארחת, מנכ"ל אדידס ישראל שלום מוליוב, הגיע למקום מלווה בתומס בק - שהוא מנהל שרשרת הפצה של אזור המזרח התיכון בחברת אדידס, והראה לאורח שלו כיצד משיקים בסטייל בישראל. 

נעם לניר (צילום: מוטי לבטון)

8. עמותת 'אתגרים', ציינה השבוע כ-20 שנות פעילות במופע התרמה שנערך בהאנגר 11, שבנמל תל אביב. התייצבו ותרמו לפעילויות השיקומיות שהעמותה עורכת לאלפי אנשים עם מוגבלויות: נעם לניר, אבנר סטפק, אבי מוסלר, רות ויואל חשין, שוקי וענת קסטיאל ואחרים. 



רזיאלה גרשון בחליפה טוקסידו נשית ומחמיאה, מאובזרת בכריות הכתפיים שחזרו אלינו וכה טרנדיות. עם קריצה שובבית של חגורה מבצבצת ומגפונים מבריקים, כמובן.
מיכל סקאל במראה קז'ואל קלאסי ומדויק: טי-שירט לבנה וג'ינס בגזרה ישרה עם מחרוזת פנינים. 

דנה אשכנזי משלבת את השמלה הלבנה הקלאסית עם מעיל בצבע הלוהט של החורף, כתום, ומשלימה את הלוק עם צעיף ותיק קלאץ' תואם.