מנכ"ל מלון קרלטון תל אביב, ג'ימי זוהר, זכה לאחרונה להגשים חלום ישן. זוהר שאירח צוות שעסק בצילום סרט תדמית חדש למלון, התוודה בפני המעורבים בהפקה שאחד מחלומותיו היה לעסוק בבימוי, ואלו שיתפו פעולה ונתנו לו להשתתף ולהכריז "אקשן". החלום התגשם ביום חמישי על שפת הבריכה שעל גג המלון, כך שאת התוצאות ניתן יהיה לראות בסרטון החדש שיוצג בקרוב במסגרת חשיפת המיתוג המחודש של בית המלון. 
יעקבי במעבדה

האוניברסיטה העברית בירושלים השיקה בשבוע שעבר, בשיתוף עם מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, מעבדת מחשבים חדשה בבית הספר להנדסה ולמדעי המחשב ע שם רחל וסלים בנין. בטקס חנוכת המעבדה נכחו ניר ברקת - ראש עיריית ירושלים, פרופ' מנחם בן ששון, נשיא האוניברסיטה העברית, פרופ' יאיר וייס, ראש ביה"ס להנדסה ולמדעי המחשב, ומצד המחותנים - יורם יעקבי, מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל. 

יעקבי ציין בדבריו ששיתוף הפעולה בין התעשייה לאקדמיה חיוני לא רק לאקדמיה אלא גם לתעשייה, שניזונה מהמקוריות ומחדות המחשבה שמייצרת האקדמיה הישראלית.


יורם יעקבי, מנחם בן ששון וניר ברקת (צילום: ברונו שרביט)
פדרמן חובב קאמרית
קוקטייל הפתיחה של פסטיבל אילת למוזיקה קאמרית, המתקיים זאת השנה הרביעית ברציפות, נערך בסוף השבוע במלון דן אילת. האירוע כלל קבלת פנים, נאומים והצגה של כל האמנים שישתתפו השנה בפסטיבל ובהם דוד גרימאל, פסטורה גלוואן, מור קרבסי  ועוד. 


ליאורה ומיקי פדרמן (צילום: ארן דולב)

הרגישו מוזיקליים וקלאסיים כאחד, גם מאיר שמגר, נשיא בית המשפט העליון לשעבר ורעייתו השופטת מיכל רובינשטיין, ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, מיקי פדרמן, יו"ר ובעל השליטה במלונות דן עם רעייתו ליאורה, עמי פדרמן - סגן יו"ר מלונות דן, כרמי גילון, ראש השב"כ לשעבר ורעייתו שרי, דליה רבין, טלי ליפקין-שחק והמארח רפי שדה, שהוא מנכ"ל מלונות דן.


מיכל רובינשטיין, מאיר שמגר ומאיר יצחק הלוי
קובו באימון משולב

בסוף השבוע האחרון התקיים "Nike Women Weekend" בהשתתפותן של כ-500 נשים, שכלל 12 שעות רצופות של אימוני N+TC (Nike Training Club) , משולבים בריצה וספינינג. בין אלה שלא התרגשו מהגשם שירד, היו אתי עובדיה קובו, רעייתו של איש העסקים עודד קובו הנמצאת בחודש החמישי להריונה, שלא התלוננה על קושי באימונים. 


אתי עובדיה קובו (צילום: דורון סרי)

ביילין עד 120

כשלושים ילדי כיתות ט' עד י' בבית הספר רועי קריב, בתל אביב זכו בשבוע שעבר לנהוג בשטח פתוח במסגרת מיזם  "120". המיזם החדש שאותו מוביל גיל ביילין, דוגל בכך שניתן לנהוג במהירות של עד 120 קמ"ש ולהגיע לגיל 120 - אם רק נלמד את ילדינו נהיגה באופן פרקטי והישרדותי. קריב, מנהל ובעלים של בית הספר, חבר לביילין ליישום הרעיון והנחה את תלמידיו כי אלה שיובילו את הפעילות אינם המהירים - אלא הזהירים. ביילין הוא לא רק נהג מרוצים וחוקר תאונות צבאי, הוא גם פרסומאי והבן של יוסי ביילין. לאירוע הוא הגיע מלווה בבתו בת ה- 11 לי. 

רועי קריב, גיל ביילין ולי ביילין (צילום: יובל נטר)